کد خبر : 1991081 | 10 دی 1402 ساعت 21:07 | 28.6K بازدید | 26 دیدگاه

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال علیه ویتال هاینن!

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ویتال هاینن را گزینه مناسبی برای والیبال ایران نمی‌داند.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال علیه ویتال هاینن!

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف، روبرتو پیاتزا، آنجلو لورنزتی و ویتال هاینن گزینه‌های نهایی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی هستند. گزینه‌هایی که امروز در شورای فنی فدراسیون والیبال مورد بررسی قرار گرفتند تا نهایتا یکی از آنها سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شود.

علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال که یکی از حاضرین در جلسه هم بود، گفت: "استخدام ولاسکو یکی از بهترین انتخاب‌ها بود و چند برد ارزشمند به دست آوردیم. ولاسکو شناخت خوبی از فرهنگ ایران داشت و خودباوری بازیکنان را افزایش داد و پیش تیمی چون لهستان از پیش باخته نبودیم. عملکرد تیم ملی در سال 2023 نشان داد که خودباوری در تیم از بین رفته و باید مربی‌ای بیاوریم که این خصوصیات را به تیم برگرداند."

1971862

نادی ادامه داد: "استفاده از مربیان ایرانی یکی دیگر از ویژگی‌های ولاسکو بود و ماحصل آن پرورش برخی از مربیان ایرانی بود که هم اکنون مدعی سرمربیگری تیم ملی هم هستند. مربی خارجی و لزوم حضور مربیان ایرانی در کنار آنها اهمیت بسیاری دارد. کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست و ویتال هاینن در فرهنگ‌هایی مربیگری کرده که با بازیکنان دوست می‌شود و این رابطه دوستانه در ایران جوابگو نیست. مربی قاطعی چون ولاسکو می‌خواهیم که از ایران شناخت داشته باشد. امیدوارم والیبال ایران به جایگاهی که چندین سال برای آن زحمت کشید بازگردد."

دیدگاه‌ها