کد خبر : 1991103 | 11 دی 1402 ساعت 03:40 | 23.6K بازدید | 8 دیدگاه

وقت تسویه حساب مهاجم شمس آذر با سپاهان

مهاجم جوان شمس آذر که فرصت درخشش در جمع شاگردان مورایس را به دست نیاورد، امیدوار است در بازی امروز توانایی خود را به اثبات برساند.

وقت تسویه حساب مهاجم شمس آذر با سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، عیسی مرادی یکی از بازیکنانی بود که شمس آذر قزوین موفق شد در نقل و انتقالات تابستانی به عضویت خود در بیاورد و طی دیدارهای نیم فصل توانسته نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و اعتماد سعید دقیقی را جلب کند.

مرادی در این فصل توانسته طی دیدارهایی که در ترکیب شمس آذر حضور داشته، دو گل با نام خود کند و سهمی در نتایج این تیم داشته باشد. دوندگی بالا و قدرت پرس و میل تهاجمی این بازیکن باعث شده تا طی دیدارهای اخیر خصوصا اعتماد دقیقی برای حضور در ترکیب فیکس شمس آذر را برای خود شکل دهد. امروز اما روز متفاوتی برای عیسی مرادی خواهد بود؛  مرادی که طی یک فصل حضور در سپاهان موفق به ثبت سه گل در این تیم شده بود، در این فصل با توجه به حضور و البته جذب مهاجمان نامدار توسط ژوزه مورایس برای دستیابی به فرصت رقابتی بهتر، ترجیح داد پیشنهاد شمس آذر را بپذیرد.

او در شرایطی مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت که امیدوار است بتواند راهی به دروازه طلایی‌پوشان بیابد و توانایی خود را به سرمربی پرتغالی حریف نیز اثبات کند. شمس آذر به عنوان یکی از تیم‌های برتر از حیث قدرت تهاجمی قطعا این فرصت را در زمین خانگی به این مهاجم جوان خواهد داد که مقابل تیم سابق خود کیفیت واقعی‌اش را به نمایش بگذارد و باید دید مرادی از آن سود خواهد برد یا خیر.

دیدگاه‌ها