کد خبر : 1991113 | 10 دی 1402 ساعت 23:45 | 14.5K بازدید | 31 دیدگاه

امیدواریم از غیبت دقیقی ضربه نخوریم؛

کریمیان: محرومیت بازیکنان سپاهان برای ما مهم نیست

مربی شمس آذر می‌‌گوید تعصب بالای سعید دقیقی باعث شد که او در بازی برابر سپاهان روی نیمکت حضور نداشته باشد.

کریمیان: محرومیت بازیکنان سپاهان برای ما مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کریمیان امشب در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و سپاهان حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: بازی فردا، بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود. سپاهان همیشه جزء مدعیان قهرمانی بوده و سرمربی بسیار خوبی دارد و آقای مورایس یکی از بهترین مربی‌هایی است که در کشور ما حضور پیدا کرده است. با وجود اینکه فاصله زمانی بازی قبل ما با این بازی خیلی کم بود، توانستیم از لحاظ بدنی و روحی و روانی تیم را آماده این بازی کنیم. اکثر بازیکنان‌مان را داریم و ان‌شاءالله با برنامه‌ای که داریم بتوانیم پرتلاش، جسورانه و شجاعانه بازی خوبی انجام بدهیم و با حمایت هواداران عزیزی که به ورزشگاه می‌آیند، با نتیجه خوبی نیم فصل را به پایان برسانیم و مستحکم‌تر به نیم فصل دوم برویم.

او در خصوص برنامه شمس‌آذر برای بازی با سپاهان و همچنین محرومیت ۶ بازیکن این تیم توضیح داد: سپاهان همیشه سپاهان است. تیمی که در مرحله دوم لیگ آسیا حضور دارد، طوری بسته شده در حد استانداردهای آسیایی باشد و همیشه تیم‌شان خوب است. برای ما هم خیلی اهمیت ندارد که چه بازیکنانی بازی می‌کنند و قطعا برنامه فنی خودمان را داریم. ان‌شاءالله بتوانیم با دستورات فنی کادرفنی و آقای دقیقی و بازی خوب بازیکنان بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

کریمیان درباره تاثیر دیدار شمس آذر برابر سپاهان روی صدر جدول لیگ عنوان کرد: شاید نتایج دلخواه تیم‌های دیگر لیگ برتر به بازی ما بستگی داشته باشد، ولی ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و همیشه به دنبال نمایش یک فوتبال رو به جلو و شجاعانه هستیم. ما همیشه در کنار مسائل فنی، سه فاکتور داریم؛ اینکه بازیکنان ما پرتلاش هستند، همیشه شجاعانه بازی می‌کنند و باانگیزه و جسور هستند.

مربی شمس آذر درباره شرایط این تیم برای ادامه فصل توضیح داد: منتظریم که بازی فردا با یک نتیجه بسیار خوب به پایان برسد. باز هم می‌گویم هواداران تشریف بیاورند و بازی بسیار جذاب ببینند. با امتیازی که از این بازی می‌گیریم، می‌توانیم برای نیم فصل برنامه‌ریزی کنیم.

کریمیان در پاسخ به این سؤال که با توجه به حواشی بازی با پرسپولیس، آیا احساس می‌کنند که به وجود VAR نیاز است، گفت: همان‌طور که همه باشگاه‌ها درخواست دارند، واقعا نیاز است. ایران باید یک فوتبال حرفه‌ای در سطح آسیا داشته باشد، این سیستم واقعا لازم است. ضمن اینکه بحث یکپارچگی هم وجود داشت که جزء ملزومات فیفاست و همه تیم‌ها باید از این سیستم برخوردار باشند.

او در مورد رایگان شدن بلیت بازی فردا برای هواداران اظهار داشت: این موضوع تدبیری است که آقای زندی، مدیرعامل محترم، اندیشیده‌اند. بلیت‌فروشی انجام شده و رایگان است اما همه باید بلیت‌ها را داشته باشند. ما دوست داریم هواداران شمس‌آذر هر طور شده در ورزشگاه حضور داشته باشند و یار دوازدهم تیم ما باشند.

1969583

مربی شمس آذر در واکنش به شایعاتی که پیرامون معاوضه علی نعمتی و حسین گودرزی مطرح می‌شود، گفت: من در جریان نیستم و چنین چیزی نشنیده‌ام. شاید مدیریت محترم باشگاه و آقای دقیقی بیشتر در جریان باشند، اما من در این لحظه خبر دقیقی از این مسئله ندارم.

مربی شمس آذر درباره غیبت سعید دقیقی روی نیمکت این تیم بیان کرد: قطعا حضور آقای دقیقی خیلی می‌تواند به ما کمک کند. من همیشه می‌گویم آقای دقیقی از آن دسته مربیانی هستند که خیلی به تیم‌شان عرق دارند و وسواسی هستند و دوست دارند با شور و حرارت آن چیزی را که در وجودشان است، به زمین منتقل کنند. تعصبی که آقای دقیقی به تیم‌شان دارند، باعث شده در این بازی نباشند، اما قطعا مسائل را در میان گذاشتنه‌اند و در جریان بازی هم ما با سرمربی در ارتباط هستیم. ان‌شاءالله که نبود آقای دقیقی مثل بازی قبل به ما ضربه نزند و بتوانیم با بیشترین امتیاز این بازی را سپری کنیم و بازی خوبی هم انجام بدهیم.

کریمیان درباره درخواست شمس‌آذر برای بازگشت سه امتیار کسر شده از این تیم عنوان کرد: با توجه به اتفاقات، مدیریت باشگاه در حال پیگیری است. ما هم خواستار این هستیم که یکپارچگی برقرار شود و امتیازهای شمس‌آذر برگردد، اما ما همچنان با همان روحیه و جنگندگی و برنامه همیشگی خودمان ادامه خواهیم داد تا جبران کنیم و اگر سه امتیاز هم‌ برگردد، خیلی هم عالی است و می‌توانیم جایگاه بهتری داشته باشیم.

او همچنین در خصوص درخواست سپاهان برای بخشش محرومیت بازیکنانش گفت: ما روز قبل از بازی به این مسائل توجه نمی‌کنیم. این موضوع در سطح کلان‌تر بررسی شود و در مدیریت باشگاه باید ورود کند. برای ما فرقی نمی‌کند. ما کارمان را انجام می‌دهیم و ۹۰ دقیقه مدنظرمان است. ان‌شاءالله که بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم.

دیدگاه‌ها