کد خبر : 1991124 | 11 دی 1402 ساعت 01:12 | 27.8K بازدید | 19 دیدگاه

شب عجیب آرسنالی‌ها: مارتینلی به اسمیت‌رو دست نداد!

گابریل مارتینلی، ستاره آرسنال، بعد از تعویض با ناراحتی درخواست دست دادن هم‌تیمی‌اش امیل اسمیت-رو را رد کرد.

شب عجیب آرسنالی‌ها: مارتینلی به اسمیت‌رو دست نداد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با شکست 2-1 خارج از خانه مقابل فولام نه تنها فرصت صدرنشینی را از دست داد، بلکه به رده چهارم جدول سقوط کرد. این تیم با دو شکست پیاپی موقعیت خود را از صدرنشین لیگ برتر به تیمی در آستانه بحران تغییر داد.

از حواشی این بازی تنش محسوس و ناآرامی بازیکنان آرسنال درون زمین بود. آنها خونسردی معمول خود را نداشتند و تمرکز لازم را خارج از خانه حفظ نکرده بودند. به عنوان مثال، در نیمه دوم بحثی شدید و غیرمعمول بین دکلان رایس و گابریل، بازیکنان آرسنال در گرفت.

1973490
1973489

حالا در تصاویری دیگر از نیمکت آرسنال، هواداران این تیم یک رفتار عجیب دیگر را هم بین دو بازیکن دیگر تیمشان شناسایی کرده‌اند. مارتینلی علی‌رغم اینکه روی گلی که ساکا به ثمر رساند موثر ظاهر شد، در طول بازی محو بود و در حالی که آرسنال به دنبال گل تساوی بود، لئاندرو تروسارد جای خود را به بازیکن برزیلی داد. 
مارتینلی با ناراحتی به نیمکت رفت و با رایس نلسون دست داد اما از کنار دست اسمیت-رو رد شد. بسیاری در شبکه‌های اجتماعی این حرکت او را یک بی‌توجهی عمدی عنوان کرده‌اند. گفته می‌شود اسمیت-رو در ژانویه به دلیل عدم تطابق با تیم میکل آرتتا و تعداد بازی کم قرار است آرسنال را ترک کند.

کاربری نوشت: "می‌دانستم مشکلی در تیم آرتتا وجود دارد، آنها همه حقیقت را نمی‌گویند."

دیگری به این موضوع اشاره کرد که اسمیت-رو به زودی باشگاه را ترک خواهد کرد: "به نظر می‌رسد این رفتار تصمیم امیل را توجیه می‌کند. من واقعا فکر می‌کنم اسمیت-رو در ژانویه می‌رود، که یک باخت بزرگ برای ما خواهد بود، ما با او در تیم بسیار بهتر هستیم."

دیدگاه‌ها