کد خبر : 1991146 | 11 دی 1402 ساعت 01:59 | 21.2K بازدید | 13 دیدگاه

شکایت بارسا از شرکت آلمانی: پول‌مان را بده!

آخرین روز مهلت صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی برای پرداخت ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا هم به اتمام رسید و حالا باشگاه قصد دارد از این شرکت آلمانی شکایت کند.

شکایت بارسا از شرکت آلمانی: پول‌مان را بده!

به گزارش "ورزش سه"، شرکت لیبرو، در آگوست گذشته ۱۰ درصد از سهام بارسا ویژن را خریداری کرد، اما همچنان مبلغ ۴۰ میلیون مربوط به این قرارداد را پرداخت نکرده است.

بارسلونا مهلت پرداخت مبلغ را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ تمدید کرده بود که حالا و با پایان یافتن این مهلت، بارسا علاوه‌بر قطع همکاری با این شرکت، قصد دارد از لیبرو شکایت کند و آنها را به دادگاه ببرد.

1973521

اقدامات قانونی بارسلونا آغاز شده است و بر اساس گزارش منابع حقوقی در صورت شکایت و برگزار شدن دادگاه، دست بالاتر با طرف اسپانیایی است و به نظر می‌رسد شرکت آلمانی محکوم خواهد شد.

باشگاه در گذشته نیز چندین بار لیبرو را تهدید به قطع همکاری و شکایت کرده بود و شرکت آلمانی اعلام کرده بود که تا پایان سال مبلغ را پرداخت می‌کند، با این وجود سال ۲۰۲۳ و مهلت پرداخت بدهی ۴۰ میلیون یورویی امروز به پایان رسید و کار به دادگاه خواهد کشید.

قطع همکاری با لیبرو نیز برای بارسلونا دردسرهایی را به همراه دارد. آنها باید از بین گزینه‌های ممکن، اسپانسر دیگری را به جای شرکت آلمانی انتخاب و همکاری تازه‌ای را آغاز کنند. خوان لاپورتا اخیراً برای این موضوع به امارات سفر کرده بود.

دیدگاه‌ها