کد خبر : 1991192 | 11 دی 1402 ساعت 11:52 | 15.1K بازدید | 40 دیدگاه

بالاتر از تیم اسکوچیچ

باور جدید ملوان برای بهترین رتبه تاریخ

ملوان بندرانزلی با تساوی مقابل آلومینیوم به رتبه پنجم جدول صعود کرد.

باور جدید ملوان برای بهترین رتبه تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، البته باتوجه به بازی مستقیم گل‌گهر مقابل ذوب‌آهن، ملوان این جایگاه خود را از دست می‌دهد و در رتبه ششم جدول به کار خود پایان خواهد داد اما این جایگاهی است که شاید برای خوشبین‌ترین هوادار ملوان هم دور از انتظار به نظر می‌رسید.

ملوان در حالی فصل را آغاز کرد که به عنوان یکی از آخرین تیم‌ها تکلیف مدیرعامل و سرمربی‌اش مشخص شد و عملا در شرایطی پای به بازار نقل و انتقالات گذاشت که کادرفنی این تیم با انتخاب‌های محدود برای شروع کار مواجه بود.

با این حال ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دور هم جمع شدند و مهدی تارتار بعد از تجربه موفق تیم‌سازی در پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان، پیکان و ذوب‌آهن، این‌بار تیم جدید خود را در استادیوم سیروس قایقران ساخت.

1973587
1971076

جالب اینکه ملوان دو بازی نخست خود را با شکست به پایان رساند اما از هفته سوم و بازی با فولاد، نتایج مثبت را استارت زد و موفق شد حتی چند هفته به رتبه دوم و سوم جدول برسد. این تیم مقابل پرسپولیس، تراکتور و گل‌گهر به عنوان سه مدعی جدی، به نتیجه تساوی رسید و سپاهان را هم شکست داد تا استقلال تنها تیم بزرگ باشد که تیم مهدی تارتار را شکست می‌دهد.

نکته مهم در مورد قوی سپید آرامشی است که در مدیریت و کادرفنی به وجود آمده تا این تیم با روندی بی‌حاشیه، کار خود را به پیش ببرد و در رتبه ششم جدول نیم فصل را به پایان برساند. بهترین رتبه تاریخ ملوان در پایان یک فصل جایگاه هفتم است که در لیگ سیزدهم با هدایت دراگان اسکوچیچ به ثبت رسید و حالا آنها با ادامه این روند امیدوار به تکرار این جایگاه یا حتی رقم زدن رتبه بهتر هستند.

البته لیگ برتر ایران با حضور پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور شاید جای خالی در رتبه اول تا چهارم برای هیچ تیم دیگری نداشته باشد و تیم‌هایی نظیر ذوب‌آهن، گل‌گهر، آلومینیوم، شمس‌آذر، ملوان و حتی فولاد باید برای جایگاه پنجم تا دهم تلاش کنند که البته شاید در ابتدای فصل کمتر کسی تصور می‌کرد ملوان و شمس‌آذر در این موقعیت قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها