کد خبر : 1991214 | 11 دی 1402 ساعت 13:10 | 16.7K بازدید | 15 دیدگاه

مدافع آرسنال باید مثل فن‌دایک اخراج می‌شد (عکس)

کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند که ویلیام سالیبا به دلیل خطا روی بازیکن فولام باید مانند ویرژیل فن دایک در بازی مقابل نیوکسل، اخراج می‌شد.

مدافع آرسنال باید مثل فن‌دایک اخراج می‌شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ویلیام سالیبا، مدافع آرسنال در جریان شکست  2-1 تیمش مقابل فولام پس از خطا رویا هری ویلسون در نزدیکی محوطه جریمه تنها با کارت زرد جریمه شد.

آرسنال اگرچه در این بازی با گل زودهنگام بوکایو ساکا پیش افتاده بود اما در نهایت دومین شکست متوالی را متحمل شد. رائول خیمنز و بابی دکوردوا-رید برای فولام گل زدند تا تیمشان برنده از زمین خارج شود.

در این بازی امکان داشت که به دلیل خطای سالیبا روی هری ویلسون و گرفتن بازوی حریف از زمین اخراج شود اما تنها یک کارت زرد گرفت.

جاش اسمیت، داور بازی، سریعا وارد این صحنه شد و اگرچه بازیکنان فولام سعی داشتند او از VAR استفاده کند اما در نهایت بازیکن آرسنال را با یک کارت زرد جریمه کرد.

اندکی پس از این صحنه، کاربران شبکه‌های اجتماعی اخطار سالیبا را با کارت قرمز ویرژیل فن دایک در جریان بازی ماه آگوست لیورپول مقابل نیوکسل مقایسه کردند. در آن بازی، فن دایک به دلیل خطا روی الکساندر ایساک در موقعیتی مشابه با کارت قرمز جریمه شد و بازی را ترک کرد.

1973618

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "جالبه. سالیبا فقط یک کارت زرد گرفت. فن دایک برای همین صحنه قرمز گرفته بود."

1973615

یک کاربر دیگر در این مورد نوشت:"سالیبا چطور اخراج نشد در حالی‌که روی همین صحنه فن دایک کارت قرمز گرفت."

1973616

دیدگاه‌ها