کد خبر : 1991225 | 11 دی 1402 ساعت 13:50 | 14.5K بازدید | 104 دیدگاه

خوشحالم دوباره هواداران را دیدم

مدافع تراکتور: ذهنیت همه ما قهرمانی است

مدافع تیم تراکتور می‌گوید که این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

مدافع تراکتور: ذهنیت همه ما قهرمانی است

به گزارش “ورزش سه”، سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون بازی با صنعت نفت گفت: بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم که بازهم در حضور تعداد زیادی از هواداران بازی کردم. خداراشکر که با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم این بازی را ببریم و جایگاهمان در جدول را بهتر کنیم.

وی درباره حضورش در زمین در دقایق پایانی گفت: من آماده‌ام هر زمانی که آقای خمس بخواهند بازی کنم و حضور در ترکیب تراکتور واقعا مایه افتخار هر فوتبالیستی است.

او با اشاره به احتمال جدایی در نیم فصل گفت: من تا پایان فصل با تراکتور قرارداد دارم و به این قرارداد متعهد هستم و دوست دارم که در تیم بمانم. البته نقل و انتقالات واقعا قابل پیش‌بینی نیست و باید ببینیم چه می‌شود.

حسینی که به تازگی پدر شده، در مورد حس و حالش اظهار داشت: اول باید از تمام هواداران تراکتور و اعضای تیم و باشگاه به‌خاطر همراهی و تبریکشان تشکر کنم. از طرفداران معذرت می‌خواهم که نتوانستم پاسخ همه پیامدهای پرمهرشان را بدهم. واقعا حس خیلی خوبی است و برای هر کسی این حس را آرزو میکنم.

مدافع تراکتور در خصوص شانس قهرمانی تراکتور عنوان کرد: هنوز ۱۵ هفته مانده و ۴۵ امتیاز می‌تواند سرنوشت هر تیمی را عوض کند. می‌دانم هواداران منتظر قهرمانی هستند و مطمئن باشند تمام بازیکنان تیم هم با همین ذهنیت وارد تمرین می‌شوند. اساسا وقتی در تیم بزرگی هستید چاره دیگری جز فکر کردن به برد هر بازی ندارید. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها