کد خبر : 1991319 | 11 دی 1402 ساعت 20:01 | 29.2K بازدید | 83 دیدگاه

درخشش پیام نیازمند نوش جانش؛

مدیرعامل شمس‌آذر: اشتباه کردیم میهمان‌نواز بودیم

شهاب زندی می‌گوید باشگاه شمس آذر پیگیر بازگشت سه امتیاز کسرشده از این تیم خواهد بود.

مدیرعامل شمس‌آذر: اشتباه کردیم میهمان‌نواز بودیم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه شمس آذر، پس از پیروزی این تیم مقابل سپاهان درباره حواشی این مسابقه گفت: یک تشکر ویژه از هواداران‌مان می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند. از همین‌جا دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. ما واقعا میهمان‌نوازی کردیم اما فکر می‌کنم اشتباه کردیم. بنده خداها بلیت نداشتند و بدون بلیت و رایگان به استادیوم راه‌شان دادیم. نه از تیم ما وقت‌کشی دیدید و نه یک‌ بار بازیکنان ما روی زمین خوابیدند و نه برخورد بدی با تماشاگران داشتیم.

او ادامه داد: اصلا نمی‌دانم این‌همه هیاهو و جنجال بابت چه بود. خودتان می‌دانید من قبل از بازی هم مصاحبه کردم و گفتم حق‌شان است که بازیکنان‌شان بازی کنند و ما هیچ مشکلی نداریم. با اینکه دقایق آخر اعلام شد و بازیکنان‌شان برابر ما بازی کردند اما متاسفانه کم‌لطفی کردند.

زندی درباره صدور مجوز بازی سه بازیکن سپاهان گفت: من هیچ اعتراضی به این موضوع نداشتم. حق فوتبالیست است که در مستطیل سبز بازی کند. مسئولیت ما در درجه اول نشاط اجتماعی است و من به آقا سعید هم گفتم دوست دارم همه باشند و ببریم. قبل از مسابقه هم گفتم دوست دارم تمام نیروی حریف در زمین باشند و ببریم که برد بچسبد.

ویدئو: 320998

مدیرعامل شمس آذر در خصوص احتمال بازگشت سه امتیاز کسرشده از این تیم بیان کرد: ما به آقای تاج و بهاروند اعلام کرد و کتبی هم نامه دادیم. از همان اول این یک اجحاف بود و نمی‌دانید چه عواقبی داشت؛ اول فصل تمرکز نداشتیم و تیم‌های مختلف شکایت می‌کردند. قانون به صراحت گفته بود یکپارچگی لیگ حفظ شود اما ما را جریمه کردند. ما یک دادخواستی دادیم و مطمئن باشید تا جایی که بشود، پیگیری می‌کنیم.

او در واکنش به اینکه صالحی گفته است نتایج باید در زمین رقم بخورد، عنوان کرد: من هم گفتم آقای صالحی گفته نتایج باید در زمین رقم بخورد، پس چطور ما منفی سه شدیم؟ آن هم اول فصل که ما از لیگ یک به لیگ برتر وارد شدیم و در تیم بستن مشکل داشتیم. خیلی سختی کشیدیم اما خدا را شکر خدا جواب زحمات کادرفنی و بازیکنان را داد.

زندی درباره برنامه شمس آذر در نیم فصل گفت: سعی می‌کنیم نقاط ضعف را پوشش بدهیم، اما فکر می‌کنم خوب یارگیری کردیم. مشکل ما این است که باید درآمد کارخانه را در نظر بگیریم تا بتوانیم همراه با آن بازیکن بگیریم.

ویدئو: 321011

او در مورد نتیجه غیرقابل پیش‌بینی دیدار امروز اظهار داشت: من یک دوست خیلی عزیز دارم که ۲-۳ هفته پیش به او پیام دادم و گفتم ما از جلو سپاهان را پرس می‌کنیم و برای برد می‌رویم. گفت مراقب باشید اما گفتم به کادرم و بازیکنانم اعتماد دارم. امروز هم دیدید که دقیقه ۹۰ هم تیم من وقت تلف نمی‌کرد. به بازیکنان گفته بودم اگر ببینم یک نفر روی زمین میفتد و توپ را دیر برمی‌دارد، ناراحت می‌شوم؛ بگذارید ببازیم اما نتیجه جوانمردانه در زمین رقم بخورد.

زندی در پایان درباره درخشش پیام نیازمند در بازی امروز گفت: نوش جانش. بازیکن خوب ملی‌پوش‌مان است. من گفته بودم بازیکنان ملی‌پوش باید نزدیک جام ملت‌ها بازی کنند و در شرایط آرمانی باشند. باید به تیم ملی کمک کنیم. من قبل از بازی هم گفتم هیچ مشکلی ندارم و اگر بگویند شکایت کنید ۳-۰ می‌شود، من شکایت نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها