کد خبر : 1991354 | 11 دی 1402 ساعت 21:37 | 24.6K بازدید | 62 دیدگاه

مستحق سه امتیاز بودیم؛

تیموری: گل پرسپولیس آفساید بود

میثم تیموری می‌گوید مس رفسنجان با نمایشی که برابر پرسپولیس داشت، نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

تیموری: گل پرسپولیس آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری پس از تساوی مس رفسنجان برابر پرسپولیس در دیدار پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: بازی از لحاظ فنی خیلی خوب بود و کیفیت مس رفسنجان را دیدید. من اصلا مصاحبه نمی‌کنم و بعد از ۲-۳ سال که از تراکتور جدا شدم، بازی قبل اولین مصاحبه‌ام بود. تیم ما خیلی خوب است و امروز هم به همه نشان دادیم چه تیمی هستیم. پرسپولیس جزء بهترین تیم‌های آسیاست اما دیدید که چقدر برابر این تیم موقعیت داشتیم.

تیموری درباره حواشی و اتفاقات پایان مسابقه توضیح داد: مسئله خانوادگی است و چیزی نیست. همه با هم رفیق هستیم و موضوع فوتبالی است. در تیمی که پنج باخت داشته و تحت فشار است، این مسائل طبیعی است.

وی افزود: کیفیت تیمی ما را دیدید؛ ما هر بازی که باختیم، موقعیت و مالکیت توپ بیشتری داشتیم اما روی دور بدشانسی بودیم. خدا را شکر استارتش را امروز زدیم و مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم.

تیموری درباره آینده مس رفسنجان در ادامه فصل گفت: ما مشکلاتی داریم و نمی‌توانیم دروغ بگوییم. الان نیم فصل شده و ۳۲ درصد پول گرفته‌ایم، اما دیدید که همه با جان و دل بازی کردیم و کم نگذاشتیم؛ در همه بازی‌ها همین‌طور بودیم و در بازی با استقلال خوزستان هم دیدید که دقیقه ۸۵ روی بدشانسی گل خوردیم.

بازیکن مس تاکید کرد: ما تمام توان‌مان را برای این شهر و این تیم می‌گذاریم که بهترین نتیجه را بگیریم. در چند سال اخیر دیده بودید هیچوقت مس رفسنجان برابر پرسپولیس اینقدر موقعیت نداشت. خدا را شکر توانستم سه امتیاز را بگیریم و حق‌مان سه امتیاز بود‌. فکر می‌کنم گل پرسپولیس هم آفساید بود اما اتفاق است و پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها