کد خبر : 1991384 | 11 دی 1402 ساعت 23:29 | 21.1K بازدید | 5 دیدگاه

مهمانان ویژه لیورپول: ستاره‌های سابق به آنفیلد برگشتند!

بابی فیرمینو و فابینیو، ستاره‌های سابق لیورپول، برای دیدن بازی تیم سابقشان مقابل نیوکسل به آنفیلد آمد‌ند.

مهمانان ویژه لیورپول: ستاره‌های سابق به آنفیلد برگشتند!

به گزارش "ورزش سه"، امشب شاگردان یورگن کلوپ در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نیوکسل خواهند رفت تا با کسب سه امتیاز بتوانند جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

بازی رفت این دو تیم با کام بک زیبای لیورپول با دو گل دقایق پایانی داروین نونیز 2-1 به سود لیورپول در ورزشگاه سنت جیمزز پارک به پایان رسید و قرمزها امیدوارند با خیالی آسوده‌تر بازی امشب را به پایان برسانند.

از حواشی جالب این مسابقه حضور دو بازیکن سابق این تیم در ورزشگاه است که اروپا را به مقصد عربستان ترک کرده‌اند. بابی فیرمینو در تابستان امسال وقتی لیورپول قراردادش را تمدید نکرد به الاهلی پیوست. او در این تیم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و حتی خبر رسیده است که ممکن است در ژانویه به ترکیه برود یا دوباره پیشنهاداتی را از اروپا بررسی کند.

1973924

فابینو هم از تابستان به الاتحاد پیوسته است و او هم در 21 بازی که برای تیمش به میدان رفته نمایش‌های خوبی نداشته و با یک پنالتی و اخراج مقابل النصر در آخرین بازی‌اش برای تیم عربستانی، عامل شکست سنگین این تیم مقابل النصر بود.

1973926

این دو بازیکن که به نظر دلتنگ روزهای درخشان خود با لیورپول شده‌اند از فرصت تعطیلات ژانویه لیگ عربستان برای برگشتن به لیورپول استفاده کرده و برای دیدن پیروزی احتمالی تیم سابقشان خود را به سکوهای آنفیلد رسانده‌اند.

1973925

دیدگاه‌ها