کد خبر : 1991520 | 12 دی 1402 ساعت 15:35 | 80.4K بازدید | 46 دیدگاه

هیچ بازیکن جدیدی به رئال نمی‌آید

آنچلوتی آب پاکی را روی دست هواداران ریخت

کارلو آنچلوتی تاکید کرد که رئال در ژانویه مدافع جدید نخواهد خرید.

آنچلوتی آب پاکی را روی دست هواداران ریخت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید خود را برای اولین بازی سال برابر مایورکا در برنابئو مهیا می‌کند. رئال در صدر لالیگا قرار دارد و فردا این فرصت را دارد تا فاصله با خیرونا را بیشتر کند. 

1973933

کارلو آنچلوتی که در روز پایانی سال قراردادش را با رئال تمدید کرد، در مورد بازی فردا گفت: «در این بازی چند بازیکن مصدوم برمی‌گردند. البته فرلاند مندی و کاماوینگا برای هفته آینده در دسترس هستند که خبر خوبی است. تیم را آماده و سرحال می‌بینم و می‌رویم تا سه امتیاز دیگر با به دست بیاوریم. البته قطعا بازی دشواری خواهد شد.»

تمدید قرارداد: «خیلی خوشحالم و تمدید، کار ساده و سریعی بود. من عجله‌ای نداشتم ولی برایم ارزشمند بود که باشگاه اینقدر به ادامه همکاری علاقه داشت پس همه چیز خوب و سریع پیش رفت.»

1972880

احتمال خرید مدافع جدید: «ما به خرید یک مدافع میانی دیگر فکر نمی‌کنیم. ما دو مدافع خوبمان یعنی میلیتائو و آلابا را از دست دادیم، اما شوامنی و کارواخال را به جای آنها داریم.»

دروازه‌‍بان اصلی: «تصمیمی قطعی نگرفته‌ام و بازی به بازی پیش می‌رویم. لونین و کپا هر دو خیلی خوب هستند و به من اطمینان خاطر می‌دهند. فردا لونین بازی می‌کند، چون کپا به دلیل سرماخوردگی در روزهای اخیر، شرایط مناسبی ندارد.»

تفاوت فلورنتینو پرز سال 2013 با 2024: «او تغییر نکرده است، زیرا فکر و ذکرش رئال مادرید و موفقیت آن است. رئیس ایده‌های بسیار روشنی دارد و به همین دلیل آینده باشگاه را بسیار خوب می‌بینم.»

رئال، آخرین تیم دوران مربیگری: «بله، اما لازم نیست در سال 2026 همه چیز تمام شود. امیدوارم بتوانم در سال 2027 یا 2028 نیز با رئال باشم. می‌‍خواهم مربی ماندگاری در تاریخ رئال شوم. من مادرید را دوست دارم. با رئیس سابق فدراسیون فوتبال برزیل تماس داشتم و می‌خواهم از او تشکر کنم. این مایه افتخار بود که گزینه هدایت برزیل بودم، اما همیشه مشخص بود اولویتم رئال است.»

خرید مدافع: «تکرار می‌کنم که خریدی نداریم.»

امباپه تابستان 2024 در رئال؟ «زیاد تو را اینجا ندیده‌ام. پس تازه کار هستی و نمی‌دانی اینجا در مورد شایعات حرف نمی‌زنیم. نظری ندارم.»

دیدگاه‌ها