کد خبر : 1991624 | 12 دی 1402 ساعت 23:10 | 32.2K بازدید | 16 دیدگاه

دستاورد ژانویه تن‌هاخ: ستاره یاغی از یونایتد می‌رود

بروسیا دورتموند بر سر انتقال قرضی جیدون سانچو با منچستر یونایتد به توافق رسیده است.

دستاورد ژانویه تن‌هاخ: ستاره یاغی از یونایتد می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو در آغاز این فصل با مشکل بزرگی مواجه شد. اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی یونایتد، هیچ اعتقادی به او نداشت و بازیکنانی مانند آنتونی برزیلی را به او ترجیح می‌داد.

این اتفاق باعث شد سانچو در بیانیه‌ای از تن‌هاخ انتقاد کند و او را مسئول بازی نکردنش بداند. بیانیه‌ای که حکم پایان دوران ستاره انگلیسی در یونایتد را امضا کرد. سانچو پس از آن زمان از شرکت در تمرینات یونایتد منع شد و کار به جایی رسید که او حتی اجازه غذا خوردن کنار بازیکنان دیگر تیم را نداشت!

تحریم سانچو در منچستر یونایتد شایعات علاقه تیم‌های مختلف به جذب این بازیکن را استارت زد. ابتدا صحبت از یوونتوس بود اما آنها خیلی زود پا پس کشیدند. جدی‌ترین علاقه از سمت باشگاه سابق بازیکن بود. دورتموند که در خط حمله نیاز به تقویت دارد، سانچو را بهترین گزینه برای نقل و انتقالات ژانویه دانست.

1974284

حالا و بر اساس گزارش کریستین فالک، خبرنگار معروف نشریه بیلد، مذاکرات منچستر یونایتد و دورتموند برای نهایی کردن انتقال قرضی سانچو رو به اتمام است و انتظار می‌رود این بازیکن در همین هفته در تمرینات زردپوشان شرکت کند. دورتموند مبلغی را بابت انتقال قرضی می‌پردازد و یونایتد نیز قرار است بخشی از حقوق او را بدهد.

دیدگاه‌ها