کد خبر : 1991629 | 12 دی 1402 ساعت 23:26 | 16.6K بازدید | 42 دیدگاه

بالاتر از ترشتگن، نویر مرد اول آلمان در یورو

با برنامه‌ریزی‌های یولیان ناگلزمان، دروازه‌بان اول آلمان در یورو مانوئل یورو خواهد بود.

بالاتر از ترشتگن، نویر مرد اول آلمان در یورو

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، در حال برنامه‌ریزی برای انتخاب مانوئل نویر به‌عنوان دروازه‌بان اول تیم در یورو است. نویر در بازی بعدی آلمان مقابل فرانسه در تاریخ ۲۳ مارس در درون دروازه قرار خواهد گرفت.

این دروازه‌بان سخت تلاش می‌کند تا با برنامه و کاملاً حساب‌شده پیش برود. او قبل و بعد از هر تمرین به فیزیوتراپی می‌رود تا ماهیچه‌ها و بافت‌های اطراف محل آسیب‌دیدگی را ترمیم کند. او به برنامه‌های قبل و بعد از تمرین توجه دقیقی دارد و می‌خواهد در یورو دروازه‌بان اول آلمان باشد.

1974291

ناگلزمان از پیشرفت نویر پس از مصدومیت بسیار راضی است و حتی فرم فعلی او را بهتر از بقیه گزینه‌های موجود می‌داند. او همچنین معتقد است که در ماه‌های آینده دروازه‌بان باسابقه‌ ژرمن‌ها می‌تواند پیشرفت قابل توجهی کند و همه رقیبانش برای تصاحب پست شماره ۱ تیم ملی را به‌راحتی شکست دهد.

کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن، معتقد است که مانوئل نویر می‌تواند سال‌های بیشتری در سطح بالا بازی کند. او گفت: «تجربه برای دروازه‌بان‌ها به اندازه کیفیت در زمین مهم است. اغلب قوانین خاصی در مورد سن وجود دارد. در حالی که بازیکنان دیگر عمدتاً اواسط دهه ۳۰ بازنشسته می‌شوند. اما دروازه‌بانان خوب می‌توانند تا اوایل دهه ۴۰ در بالاترین سطح بازی‌ کنند.»

1974292

یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن، نیز در مورد مانوئل نویر گفت: «نویر اکنون بیش از ۷۰۰ بازی در دوران حرفه‌ای خود انجام داده است. او دروازه‌بانی را به سطحی کاملاً جدید رساند و اکنون یک الگو برای یک نسل کامل است. هر بچه‌ای که به عنوان دروازه‌بان شروع به بازی می‌کند، دوست دارد مانند نویر باشد. اگر بخواهیم لیگ قهرمانان را ببریم، ما به مانوئل به‌عنوان یک رهبر نیاز داریم. من همچنین حدس می‌زنم او دوباره به تیم ملی برمی‌گردد و در یورو دروازه‌بان اول آلمان است.»

دیدگاه‌ها