کد خبر : 1991670 | 13 دی 1402 ساعت 08:57 | 7.7K بازدید | 11 دیدگاه

پیشنهاد والیبال نشسته برزیل به ایران

تیم ملی والیبال نشسته برزیل که از تیم‌های حاضر در بازی‌های پارالمپیک است از ایران دعوت کرده به صورت رفت و برگشت برگزارکننده دیدارهای تدارکاتی با یکدیگر باشند.

پیشنهاد والیبال نشسته برزیل به ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی والیبال نشسته ایران که سهمیه بازی‌های پارالمپیک را در اختیار دارد از برزیل، دیگر تیم حاضر در این بازی‌ها پیشنهاد بازی تدارکاتی دریافت کرده است.

این پیشنهاد اینگونه مطرح شده که دو تیم ملی ایران و برزیل سفری به کشور یکدیگر داشته و برگزارکننده دیدارهایی رفت و برگشت باشند. هر یک از تیم‌ها هزینه بلیت خود را پرداخت کنند و سایر هزینه‌ها با تیم میزبان باشد.

برزیل در حالی پیشنهاد دیدار تدارکاتی با ایران را مطرح کرده که خود نیز برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آماده می‌شود.

مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک با حضور هشت تیم برگزار می‌شود. فرانسه، ایران، بوسنی، چین، برزیل و آلمان تیم‌هایی هستند که تا کنون صاحب سهمیه شده‌اند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از این چهار دعوت‌نامه دیگر هم دریافت کرده بود. بر این اساس قزاقستان از ایران دعوت کرده تا اردویی مشترک داشته باشد. بوسنی و آلمان به ترتیب اردیبهشت و تیر سال آینده میزبان تورنمنت‌هایی با حضور تیم‌های پارالمپیکی هستند و از ایران هم دعوت کرده‌اند. هند هم با تقبل تمام هزینه‌ها به جز هزینه بلیت، از ایران دعوت کرده تا در لیگ باشگاهی کشورش شرکت کند.

هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ۷ تا ۱۸ شهریور سال آینده در پاریس برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها