کد خبر : 1991678 | 13 دی 1402 ساعت 09:44 | 36.4K بازدید | 24 دیدگاه

ضرر هنگفتی که لج‌بازی تن‌هاخ به یونایتد زد

منچستریونایتد ضرر هنگفتی از جدایی جیدون سانچو، ستاره انگلیسی، با بازگشتش به بروسیا دورتموند متحمل خواهد شد.

ضرر هنگفتی که لج‌بازی تن‌هاخ به یونایتد زد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در آستانه توافق با دورتموند برای امضای قراردادی قرضی و انتقال سانچو به این باشگاه آلمانی تا پایان فصل 24-2023 است. 

این بازیکن پس از درگیری لفظی‌ای که با تن‌هاخ داشت از حضور در تمرینات این تیم منع شدند و حتی به او اجازه ندادند که در سالن غذاخوری در کنار دیگر بازیکنان تیم اول باشد و به صورت کامل از یونایتد کنار گذاشته شد. 

در چند هفته اخیر صحبت‌های بسیاری درباره احتمال جدایی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی مطرح شد و حالا به نظر می‌رسد که بحث انتقالش به دورتموند کاملا جدی است و او به زودی بار دیگر پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. 

1931832

این ستاره انگلیسی که با قراردادی هنگفت راهی یونایتد شده بود، حالا با مبلغی بسیار کم قرار است از این باشگاه جدا شود و لجبازی و درگیری سرمربی این تیم با بازیکنانش از نظر مالی ضرر بسیاری به این باشگاه زده است. 

همچنین روزنامه انگلیسی تایمز پیش از این خبر داده بود که دورتموند اعلام کرده که تنها یک سوم از دستمزد هفتگی 300 هزار پوندی سانچو را پرداخت خواهد کرد و به این ترتیب یونایتد باید مابقی این مبلغ را هم تا پایان فصل به او پرداخت کند. 

دیدگاه‌ها