کد خبر : 1992156 | 15 دی 1402 ساعت 14:52 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

تغییر تاکتیک در فولاد جواب داد؛

جابه‌جایی شاهین و پرش 5 پله‌ای (عکس)

فولاد خوزستان با تغییر سیستم در دیدارهای اخیرش توانسته روند خوبی در امتیازگیری داشته باشد.

جابه‌جایی شاهین و پرش 5 پله‌ای (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر برای فولاد خوزستان در حالی با کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر به پایان رسید و این تیم را هم‌امتیاز با مس رفسنجان در رده دهم جدول لیگ برتر کرد که ایگناسیو مارتینز دوباره از شاهین توکلی در یک پست، غیر از مدافع میانی بهره برد تا بتواند جنگ‌های میانه زمین را ببرد.

فولاد خوزستان در دیدارهای گذشته‌اش شاهین توکلی را به جای دفاعی میانی که پست تخصصی او به حساب می‌آید، در هافبک دفاعی استفاده کرده که این بازیکن هم توانسته در وسط زمین کم‌اشتباه و موثر کار کند و نمایش او همراه با نتیجه گیری تیمش باشد.

شاهین توکلی که در گذشته نیز تجربه بازی در پست هافبک دفاعی را در ماشین‌سازی تبریز داشت، در ابتدای فصل یکی از مدافعان میانی فولاد خوزستان بود ولی مدتی است با نظر ایگناسیو به هافبک دفاعی منتقل شده و موسی کولیبالی یک خط عقب رفته تا این تاکتیک بتواند شکل بهتری به بازی سرخ پوشان اهوازی بدهد.

این بازیکن یکی از بهترین‌های تیمش در آخرین بازی دور رفت مقابل نساجی مازندران بود که در نبردهای میانه زمین و جدال‌های هوایی برتری داشت و بعضا قبل از اینکه توپ به خط دفاعی برسد، با قطع موقعیت‌های نساجی نمی‌گذاشت دروازه تیمش تهدید شود تا فولاد هم در نیمی از بازی‌ها با حضور او هیچ گلی دریافت نکند.

دیدگاه‌ها