کد خبر : 1992171 | 15 دی 1402 ساعت 15:47 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

توافق نهایی: مدافع یوونتوس شاگرد مورینیو می‌شود

رسانه‌های ایتالیایی از توافق رم و یوونتوس برای انتقال قرضی دین هویسن، مدافع هلندی، به جمع شاگردان ژوزه مورینیو خبر دادند.

توافق نهایی: مدافع یوونتوس شاگرد مورینیو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رم در چند هفته اخیر مدافعان بسیاری را زیر نظر داشته تا برای تقویت تیمش و جذب آنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی اقدام کند. 

مصدومیت طولانی مدت کریس اسمالینگ و همچنین دوری اوان اندیکا به دلیل برگزاری جام ملت‌های آفریقا در چند هفته پیش رو باعث شده است که آنها چاره‌ای جز خرید بازیکن برای تقویت خط دفاعی تیم‌شان و متقاعد کردن مورینیو نداشته باشند. 

با این حال، مشکلات مالی باعث شده بود که دست آنها برای جذب بازیکنان بزرگ و نام آشنا بسته باشد. خصوصا که گفته شد بودجه‌ای که در اختیار این باشگاه قرار دارد تنها دو میلیون یورو است که به هیچ وجه مبلغ قابل قبولی نیست و همین باعث شد که انتقال قرضی هویسن بهترین گزینه ممکن برای آنها باشد. 

1975197

هویسن تنها 18 سال دارد اما بسیاری معتقد هستند که ویژگی و انگیزه لازم برای حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد و تجربه بازی در سری آ در جریان بازی یوونتوس برابر میلان که با پیروزی 0-1 این تیم در ماه اکتبر به پایان رسید را به دست آورده است. 

اسکای اسپورت ایتالیا و چند رسانه سرشناس دیگر اعلام کرده‌اند که مدیران دو باشگاه رم و یووه برای نهایی کردن این انتقال به توافق رسیده‌اند و انتظار می‌رود که خبر پیوستن او به جالوروسی به زودی به صورت رسمی منتشر شود.

دیدگاه‌ها