کد خبر : 1992181 | 15 دی 1402 ساعت 16:26 | 33.8K بازدید | 15 دیدگاه

رسمی: ستاره کانادایی به اینتر پیوست

تیجان بیوکنن، ستاره کانادایی کلوب بروژ، با امضای قراردادی 4.5 ساله رسما به باشگاه اینتر ملحق شد.

رسمی: ستاره کانادایی به اینتر پیوست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از مدت‌ها قبل شرایط بیوکنن را زیر نظر داشت و مذاکرات برای انتقال این بازیکن به سن سیرو را با مدیر برنامه او و همچنین مدیران کلوب بروژ آغاز کرده بود. 

این بازیکن صبح روز گذشته وارد فرودگاه شهر میلان شد تا آزمایشات پزشکی را در مجموعه تمرینی این باشگاه انجام دهد و گفته می‌شود که مدارک مربوط به قرارداد رسمی را هم شب گذشته در حضور مدیران اینتر به امضا رساند. 

این باشگاه دقایقی قبل اعلام کرد که بیوکنن را به صورت رسمی با قراردادی که تا تابستان 2028 ادامه خواهد داشت به خدمت گرفته است. گفته می‌شود که اینتر این بازیکن را با پرداخت هفت میلیون یورو جذب کرده و سه میلیون یورو بند پاداش هم در قرارداد او گنجانده شده است. 

1975209

این ستاره 24 ساله می‌تواند گزینه خوبی برای سیمونه اینزاگی در پست وینگ – بک راست باشد و انتظار می‌رود که رقابت جذابی با دنزل دومفرایز برای حضور در ترکیب اصلی اینتر داشته باشد. 

هرچند این ملی‌پوش کانادایی کاملا آماده حضور در میدان است اما بعید به نظر می‌رسد که در بازی روز شنبه برابر هلاس ورونا که در سن سیرو هم برگزار خواهد شد در ترکیب تیم جدیدش به میدان برود و احتمالا هواداران این تیم باید مدت زمان بیشتری منتظر تماشای بازی ستاره جدیدشان باشند. 

بیوکنن به زودی به اولین بازیکن کانادایی تبدیل خواهد شد که در سری آ ایتالیا به میدان رفته است. او 35 بازی ملی و چهار گل زده با پیراهن تیم ملی کشورش در کارنامه دارد و امیدوار است که عملکرد درخشانی هم در ترکیب اینتر ارائه کند. 

دیدگاه‌ها