کد خبر : 1992197 | 15 دی 1402 ساعت 17:49 | 48.3K بازدید | 40 دیدگاه

توافق شوکه‌کننده: هم‌تیمی سابق کین در راه مونیخ

بایرن مونیخ در اقدامی غیرمنتظره با اریک دایر، هم‌تیمی سابق هری کین در تاتنهام، به توافق رسیده است.

توافق شوکه‌کننده: هم‌تیمی سابق کین در راه مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این فصل مانند همیشه نتوانسته صدر جدول رقابت‌های بوندسلیگا را از آن خود کند و در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزن صدرنشین در جایگاه دوم قرار دارد. 

کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا کمترین انتظار از شاگردان توماس توخل است، خصوصا که آنها یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان هم به حساب می‌آیند و پیش از این هم توسط تیم دسته سومی ساربروکن از رقابت‌های جام حذفی کنار رفته‌اند. 

1938941

توخل از مدیران این باشگاه خواسته است که برای تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی دست به کار شوند و گزینه عجیب و غیرمنتظره‌ای را هم به آنها معرفی کرده که حالا گفته می‌شود این باشگاه با او به توافق شفاهی دست پیدا کرده است. 

اسکای اسپورت آلمان خبر داده که اریک دایر در فهرست اهداف بایرن مونیخ قرار داشته و حالا آماده است تا خیلی زود بار دیگر فرصت بازی در کنار کین اما این بار در آلمان را به دست آورد. 

این توافق با این بازیکن هنوز رسمی نشده و مدیران این دو باشگاه هم تصمیم نهایی برای انتقال او را نگرفته‌اند اما انتظار می‌رود که روند حضور او در مونیخ خیلی زود طی شود و این بازیکن به زودی پیراهن بایرن را به تن کند.

دیدگاه‌ها