کد خبر : 1992207 | 15 دی 1402 ساعت 18:58 | 23.4K بازدید | 7 دیدگاه

هیجان ستاره جدید اینتر: همه‌جای زمین بازی می‌کنم

تیجان بیوکنن، خرید جدید اینتر، می‌گوید بازیکنی منعطف است و می‌تواند در پست‌های بسیاری بازی کند.

هیجان ستاره جدید اینتر: همه‌جای زمین بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر ساعاتی قبل به صورت رسمی اعلام کرد که بیوکنن را با امضای قرارداد 4.5 ساله از کلوب بروژ به خدمت گرفته است و او از این به بعد با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

رسانه‌های ایتالیایی خبر داده بودند که مدیران اینتر برای جذب این بازیکن تنها هفت میلیون یورو پرداخت کرده‌اند و بند پاداش سه میلیون یورویی هم در قرارداد او وجود دارد که می‌تواند مبلغ قراردادش را به 10 میلیون یورو برساند. 

این ستاره کانادایی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه اینتر اظهار داشت: «در این مقطع از فوتبالم احساس کردم پیوستن به اینتر انتخاب درستی است. مشخصا برای مدتی طولانی دیدارهای اینتر را دیده‌ام و احساس کردم اینجا تیمی است که خودم را در آن می‌بینم و برای آینده هیجان‌زده هستم. 

1975248

باید به سختی تلاش کنم و سعی کنم در سریع‌ترین زمان ممکن با شرایط سازگار شوم. از کادر مربی و بازیکنانی که اینجا هستند و برای مدتی طولانی در این لیگ بازی کرده‌اند یاد بگیرم. مشتاق یادگیری و آماده کمک به تیم هستم. اینجا هستم تا یاد بگیرم. من خیلی منعطف هستم و می‌توانم در بسیاری از پست‌های متفاوت بازی کنم.

نمی‌دانم حتی باید منتظر چه اتفاقی باشم. هرگز چنین چیزی را در عمرم تجربه نکرده بودم. مشخصا در تلویزیون دیده‌ام که حمایت تماشاگران از این تیم فوق العاده است. بلیت‌های دیدارهای این تیم تقریبا در هر بازی تماما به فروش می‌رسد. من خیلی هیجان دارم و بی‌صبرانه منتظرم به آنها نشان دهم که توانایی انجام چه کارهایی را دارم.»

دیدگاه‌ها