کد خبر : 1992214 | 15 دی 1402 ساعت 19:49 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر هندبال بانوان

پایان نیم‌فصل اول با صدرنشینی سنگ آهن بافق

تیم سنگ آهن بافق با پاره کردن نوار بردهای پیاپی فولاد هرمزگان، در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر هندبال بانوان به صدر جدول این رقابت‌ها صعود کرد.

پایان نیم‌فصل اول با صدرنشینی سنگ آهن بافق

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار پایانی نیم‌فصل نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان به پایان رسید که طی آن سنگ آهن بافق با برتری برابر فولاد هرمزگان به روند پیروزی‌های متوالی این تیم را پایان داد و با 12 امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد.

فولاد هرمزگان که بدون شکست در شش هفته گذشته لیگ صدرنشین بود، در مهم‌ترین بازی امروز مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی سنگ آهن بافق به میدان رفت. فولاد در حالی که نیمه نخست را با پیروزی 10 بر 8 به پایان برده بود، نتوانست این پیروزی را در نیمه دوم حفظ کند. این تیم در پایان با نتیجه 22 بر 20 مغلوب شاگردان مریم فخری شد تا نخستین شکست خود را تجربه کند و نتواند نیم‌فصل را با قهرمانی به پایان برساند‌. سنگ آهن بافق با 12 امتیاز و به دلیل پیروزی در بازی رودررو با فولاد، صدرنشین لیگ برتر شد.

در دیگر بازی حساس امروز، سپاهان پذیرای زاگرس جنوبی کازرون بود که نیمه اول را طوفانی آغاز کرد و نشان داد به روزهای اوج خود بازگشته است. هرچند تیم کازرونی در نیمه دوم به جریان بازی بازگشت، این سپاهان بود که بازی را با یک گل بیشتر و نتیجه 25 بر 26 به سود خود به اتمام رساند.

تیم شهید چمران لارستان هم که به گچساران سفر کرده بود، در یک بازی دیدنی که نتیجه به‌طور مداوم به سود هر دو طرف تغییر می‌کرد، به تساوی 26 - 26 رضایت داد تا هر دو تیم، امتیازات این دیدار را تقسیم کنند‌.

در آخرین دیدار هفته هفتم، تیم سنندج مقابل شهدای رزکان البرز حرفی برای گفتن نداشت و بازی را با نتیجه 38 بر 28 واگذار کرد تا هفتمین شکست فصل خود را ثبت کند.

نتیجه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:

فولاد هرمزگان 20 - سنگ آهن بافق 22
فولاد سپاهان اصفهان 26 - زاگرس جنوبی کازرون 25
نفت و گاز گچساران 26 - شهید چمران لارستان 26
سنندج 28 - شهدای رزکان البرز 38

تیم سنگ آهن بافق با 12 امتیاز در پایان نیم‌فصل لیگ برتر هندبال صدرنشین است. فولاد هرمزگان با امتیازی مشابه با صدرنشین و زاگرس جنوبی کازرون با 10 امتیاز دوم و سوم هستند. شهدای رزکان البرز و فولاد سپاهان با هشت، نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با سه و سنندج بدون امتیاز، در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها