کد خبر : 1992252 | 15 دی 1402 ساعت 23:28 | 14.8K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش سیمئونه به شایعات نقل‌وانقالات اتلتیکومادرید

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، معتقد است که تیمش تکمیل است، اما احتمال دارد در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جدید جذب کند.

واکنش سیمئونه به شایعات نقل‌وانقالات اتلتیکومادرید

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، پس از آغاز بازار نقل و انتقالات زمستانی، تایید کرد که تیمش به خوبی پوشش داده شده و نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد. با این حال، او توضیح داد که با توجه به آنچه تیم نیاز داشته باشد، با مدیران باشگاه صحبت می‌کند.

سیمئونه در کنفرانس خبری گفت: "تیم در تمام پست‌ها به خوبی پوشش داده شده است. ما همچنین در حال صحبت با مدیریت باشگاه هستیم. این احتمال وجود دارد که تیم به تقویت در برخی از پست‌ها نیاز داشته باشد."

1975321

او در مورد احتمال خروج برخی از بازیکنان تیمش گفت: "شما هرگز نمی‌توانید از این نظر آرامش خاطر داشته باشید، چون این فقط به نظر شما بستگی ندارد. همیشه این احساسات وجود دارد و احساسات نقل و انتقالات تابستان با زمستان حال متفاوت است. بازیکنان من در وضعیت خوبی هستند. البته همیشه بازیکنانی هستند که می‌خواهند بیشتر بازی کنند و عادلانه است که اگر مکان دیگری پیدا کردند و بتوانند در آن تیم بازی کنند، تیم را ترک کنند. بازیکنان در یک تیم رقابتی هستند که هیچ‌کس جایگاه ثابتی در ترکیب ندارد و هرکس رقابت را قبول کند تا پایان فصل از آن استقبال می‌شود."

دیدگاه‌ها