کد خبر : 1992274 | 16 دی 1402 ساعت 06:38 | 43.3K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ منفی ستاره سابق آرسنال به آرتتا: برنمی‌گردم

کیه‌ران تیرنی، مدافع سابق آرسنال، تصمیمی برای بازگشت به این تیم در پنجره زمستانی ندارد.

پاسخ منفی ستاره سابق آرسنال به آرتتا: برنمی‌گردم

 به گزارش "ورزش سه"، دو شکست متوالی برابر وستهم و فولام در دو هفته اخیر باعث شده است که تردیدهای بسیاری درباره حضور آرسنال در کورس قهرمانی این فصل مطرح شود.

عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم در خط دفاعی از دلایل اصلی افت فاحش این تیم در چند هفته اخیر بوده است. بازیکنانی مانند اولکساندر زینچنکو که ستاره این تیم در فصل گذشته بودند، نتوانستند درخشش سابق را تکرار کنند و شرایط را برای آنها سخت کردند.

همین موضوع باعث شد که بحث بازگشت تیرنی به ورزشگاه امارات بار دیگر مطرح شود. این بازیکن که یکی از مهره‌های کلیدی آرتتا در ابتدای دوران حضورش روی نیمکت آرسنال بود، پس از مشکلاتی که در فصل گذشته داشت، در تابستان امسال به صورت قرضی راهی رئال سوسیداد شد.

1915280

این بازیکن 26 ساله حالا تاکید دارد که رابطه‌اش با آرتتا بسیار خوب است، اما تصمیمی برای بازگشت به این باشگاه ندارد و مشتاق است که به دوران حضورش در اسپانیا ادامه دهد.

تیرنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «چندین نفر پیش از این از من پرسیده بودند که آیا قصد دارم در حال حاضر به آرسنال برگردم یا خیر و پاسخ من به این سوال منفی است. من مطمئنا در ادامه فصل هم در همین تیم حضور خواهم داشت.

برای اینکه پس از پایان فصل هم همچنان در این باشگاه حضور داشته باشم، تصمیم نهایی تنها برعهده من نیست. اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که بازی کردن برای رئال سوسیداد را بسیار دوست دارم و از این کار بسیار لذت می‌برم.»

دیدگاه‌ها