کد خبر : 1992283 | 16 دی 1402 ساعت 11:05 | 8.8K بازدید | 8 دیدگاه

زارع در کرواسی بلیت پاریس را رزرو می‌کند!

امیرحسین زارع این فرصت را دارد تا به عنوان اولین کشتی‌گیر ایرانی حضور خود در المپیک 2024 پاریس را قطعی کند.

زارع در کرواسی بلیت پاریس را رزرو می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته جاری تیم ملی کشتی آزاد ایران با 11 آزادکار راهی تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی خواهد شد؛ جایی که ستاره‌های نامداری از کشورهای دیگر از جمله آمریکا و روسیه حضور خواهند داشت. 

اما با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، امیرحسین زارع این فرصت را دارد تا به عنوان اولین نفر بلیت پاریس را برای خودش رزرو کند.

امیرحسین زارع به عنوان تنها طلایی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی 2023 و امیررضا معصومی به عنوان قهرمان کشور در وزن 125 کیلوگرم دو کشتی‌گیر اعزامی در این وزن خواهند بود. در صورتی که زارع در کرواسی نتیجه بهتری از امیررضا معصومی کسب کند، می‌تواند از همین حالا دوبنده المپیکی را بر تن خود ببیند.

تنها در یک صورت زارع نمی‌تواند به این زودی بلیت پاریس را برای خودش رزرو کند که در تورنمنت کرواسی در مسابقه رو در رو مغلوب قهرمان کشور شود و قهرمان کشور مدال طلای آسیا را کسب کند. در آن صورت یک تورنمنت بین المللی یا انتخابی تعیین می‌شود تا بار دیگر زارع با رقیبش روبرو شود. 

امیررضا معصومی که در سال‌های اخیر آمادگی بالایی از خود نشان داده، قطعا راه دشواری برای تصاحب دوبنده تیم ملی دارد، در حالی که زارع در یک قدمی رفتن به المپیک پاریس قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها