کد خبر : 1992286 | 16 دی 1402 ساعت 09:50 | 7.4K بازدید | 14 دیدگاه

خطیبی: هیچ صحبتی با صنعت نفت نکردم

سرمربی سابق تراکتور و پیکان ادعای باشگاه صنعت نفت برای مذاکره را رد کرد.

خطیبی: هیچ صحبتی با صنعت نفت نکردم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه صنعت نفت آبادان پس از جدایی عبدالله ویسی به دنبال انتخاب جانشین وی است و بنابر گفته محمدحسین رحمانی، مدیرعامل این باشگاه، مذاکره و دریافت برنامه از گزینه‌های مدنظر انجام شده است.

در این بین، گفته شده رسول خطیبی یکی از گزینه‌هایی است که باشگاه صنعت نفت آبادان با او مذاکره کرده، ولی این مربی چنین موضوعی را کاملا رد می‌کند و تاکید دارد هیچ صحبتی در این باره انجام نشده است.

رسول خطیبی که در ابتدای فصل هدایت پیکان را برعهده داشت و پس از اختلاف با ابراهیم شکوری، قائم مقام این باشگاه تصمیم به جدایی از جمع خودروسازان گرفت، می‌گوید به باشگاه صنعت نفت آبادان برای حضور در این تیم برنامه نداده است.

در حالی که شب گذشته نام خطیبی به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری در صنعت نفت در برنامه ورزشی شبکه آبادان نام برده شد، اما او در گفت‌وگویی کوتاه اظهار کرد: با تمام احترام نسبت به مردم فوتبال فهم شهر آبادان، هیچ برنامه‌ای از بنده گرفته نشده و مذاکره‌ای هم نداشتم.

او یادآور شد: نباید جایگاه باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان در اینجا باشد، اما لازم بود ادعای مطرح شده درباره مذاکره و دریافت برنامه از بنده را رد کنم، چون صحت ندارد و امیدوارم این تیم در ادامه فصل به موفقیت برسد.

دیدگاه‌ها