کد خبر : 1992323 | 16 دی 1402 ساعت 12:07 | 118.2K بازدید | 81 دیدگاه

او اولین قربانی خواهد بود

آنچلوتی حکم اخراج خودش را امضا کرد!

کارلو آنچلوتی با پذیرش درخواست مدیریت رئال برای عدم جذب مدافع جدید، در واقع به نوعی حکم برکناری احتمالی خودش را امضا کرد.

آنچلوتی حکم اخراج خودش را امضا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی در نشست خبری روز سه‌شنبه خود صراحتا تاکید کرد که در انتقالات زمستانی بازیکنی جدید نخواهند خرید. رئال مادرید ادر میلیتائو و داوید آلابا را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داده و میلیتائو در بهترین حالت فروردین ماه مهیای بازی‌ها خواهد شد، ولی آلابا دیگر نمی‌تواند در فصل جاری به میدان برود. 

1975120

با این وجود تصمیم نهایی در رئال این شده که هیچ جانشینی جذب نشود. اورلین شوامنی در صورت نیاز به دفاع خواهد رفت و زمانی که ناچو در دسترس باشد نیز او زوج رودیگر خواهد بود. فعلا که آمار خط دفاعی رئال مادرید با یازده گل خورده استثنایی است، اما آاس امروز نوشت که هنوز مهمترین مقطع فصل باقی مانده و رئال مادرید ممکن است به زودی غیبت آلابا و میلیتائو را با همه وجود حس کند.

طبق این گزارش، آنچلوتی این ریسک را قبول کرد که بدون مدافع جدید پای به زمستان با بازی‌های سرنوشت‌ساز و فشرده‌اش بگذارد. اولین چالش سوپرجام است و رئال از اواخر بهمن بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر لایپزیش را پیش رو دارد، ضمن اینکه در لالیگا و کوپا دل ری نیز بازی‌های فشرده‌ای در راه هستند.

1974596

در صورت عدم نتیجه‌گیری، همیشه اولین نفر مربی است که قربانی می‌شود و آنچلوتی خیلی خوب این را می‌داند، اما او در هر صورت قبول کرد که طبق میل مدیران پیش برود و مدافع جدید جذب نشود. تیم تحت هدایت او اگر در مقطع مهم فصل جام‌ها را از دست بدهد و ضعف دفاعی کار دست رئال بدهد، در پایان فصل اولین نفری است که برکنار خواهد شد. 

در واقع عدم اصرار کارلتو به خرید مدافع و انفعال همیشگی او مقابل فلورنتینو پرز، به نوعی ممکن است به ضررش نیز تمام شود. او اخیرا قراردادش را تا 2026 تمدید کرد، ولی در رئال فقط جام بردن است که اهمیت دارد و رئال امسال محکوم است یک جام بزرگ را فتح کند.

دیدگاه‌ها