کد خبر : 1992330 | 16 دی 1402 ساعت 12:13 | 27.9K بازدید | 18 دیدگاه

برای تعطیلات آمده بودم؛

صابر کاظمی: اینجا اولیم، بدون باخت و با دو جام!

صابر کاظمی به بی‌سروصداترین شکل ممکن به کار خود در والیبال کویت ادامه می‌دهد.

صابر کاظمی: اینجا اولیم، بدون باخت و با دو جام!

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی به خاطر حضور در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس در ابتدای فصل ملی والیبالی امسال مورد غضب بهروز عطایی قرار گرفت و به تیم ملی والیبال دعوت نشد. با این حال در ادامه شرایط تغییر کرد و صابر دوباره در لیست تیم ملی قرار گرفت.

در واقع بعد از مصدومیت علی حاجی‌پور در لیگ ملت‌های والیبال بهروز عطایی تصمیم گرفت صابر کاظمی را به عنوان پشت‌خط‌زن دوم خود بعد از امین اسماعیل‌نژاد به مسابقات قهرمانی آسیا ببرد. هر چند که این بازیکن بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شد و نشان داد با بهترین روزهای خود فاصله دارد.

کاظمی اخیرا در یک موقعیت ویژه مشاهده شد. جایی که او به عنوان تماشاگر بازی شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان در سالن المپیک گنبد حاضر شد و به شدت مورد استقبال همشهریانش نیز قرار گرفت. این حضور صابر در گنبد این سوال را به وجود آورد که او این روزها چه می‌کند. او در پاسخ به سوال ورزش سه در این باره گفت: "من این فصل هم برای الکویت به میدان می‌روم و برای تعطیلات نیم‌فصل به ایران آمده بودم که الان هم دوباره برگشتم و کویت هستم. ما در دو جام فدراسیون کاپ و کویت کاپ قهرمان شده‌ایم و در لیگ نیز بدون باخت صدرنشین هستیم."

دیدگاه‌ها