کد خبر : 1992332 | 16 دی 1402 ساعت 12:25 | 12K بازدید | 43 دیدگاه

توقع نداشتم استعفا بدهد

پیوس: هیچکس جز یحیی نمی‌تواند تیم را قهرمان کند

فرشاد پیوس از یحیی گل‌محمدی بابت حضورش در این تیم قدردانی می‌کند.

پیوس: هیچکس جز یحیی نمی‌تواند تیم را قهرمان کند

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی پس از پایان مسابقات نیم فصل از سرمربیگری پرسپولیس کناره‌گیری کرد و مذاکرات رضا درویش با او برای بازگشت به جمع سرخ‌ها نیز تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. فرشاد پیوس در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در این باره گفت: من بعد از شنیدن استعفای یحیی خیلی ناراحت و شوکه شدم. توقع نداشتم که استعفا بدهد، چون بهترین گزینه مربیگری برای پرسپولیس همچنان خود یحیی است. او افتخارات زیادی برای پرسپولیس آورده و ما هیچوقت زحمات و فداکاری‌های او برای تیم را فراموش نمی‌کنیم.

او سپس خطاب به يحيی گل‌محمدی گفت: من از طرف خودم و بقیه پیشکسوتان قدیمی پرسپولیس می‌گویم ما به تو اعتقاد داریم و دوست داری برگردی و پرسپولیس را به قله قهرمانی برسانی. من در پرسپولیس کاپیتانت بودم و به عنوان کاپیتانت از تو می‌خواهم برگردی و دوباره در تیم تلاش کنی. ما هم پشتت هستیم و امیدوارم که باز هم کنار تیم باشی.

پیشکسوت سرخ‌ها ادامه داد: به نظر من هیچکس به جز یحیی نمی‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند. از باشگاه می‌خواهم از یحیی حمایت کند و هر خواسته‌ای چه در بحث جذب بازیکن و چه در بحث امکانات دارد، برآورده کند و هوایش را داشته باشد.

پیوس در‌ پایان گفت: می‌دانم امسال اتفاقات بدی افتاد و این قانون سقف قرارداد همه را اذیت کرد؛ این اشتباهی بود که فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل انجام داد و یک قانون عجیب را وضع کردند که هیچ علم و نگاه درستی پشت آن نبود. یک شبه قانون جدیدی نوشتند که همه اذیت شدند، ولی با وجود همه این اتفاقات من می‌گویم پرسپولیس همچنان می‌تواند قهرمان شود.‌ این تیم فقط دو امتیاز با صدر فاصله دارد که اصلا زیاد نیست و پارسال بیشتر از این را جبران کرد و قهرمان شد. باز هم از یحیی می‌خواهم برگردد و تیم را درست کند؛ او امسال هم می‌تواند با درایت و با هوشی که از او سراغ دارم، پرسپولیس را قهرمان کند.

دیدگاه‌ها