کد خبر : 1992344 | 16 دی 1402 ساعت 13:01 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

تیم ملی قدردانی کرد: جزیره متشکریم!

تیم ملی در جزیره کیش روز متفاوت و باشکوهی را پشت سر گذاشت.

تیم ملی قدردانی کرد: جزیره متشکریم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در بازی دوستانه مقابل بورکینافاسو روز خاطره‌انگیزی برای مردم علاقه‌مند به فوتبال در جزیره زیبای کیش رقم زد.
بعد از مدت‌ها ورزشگاه المپیک کیش میزبان یک مسابقه مهم در فوتبال ایران بود که همین باعث شد تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند و تمام سکوهای این ورزشگاه پر شود.

غیر از زمین چمن استاندارد این ورزشگاه آنچه در این استادیوم کوچک جذاب به نظر می‌رسید حمایت گسترده تماشاگران خانم و آقایی بود که برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمدند و از ابتدا تا انتهای مسابقه این حمایت را دریغ نکردند.

این حمایت گسترده و جالب جو فوق‌العاده‌ای پیرامون تیم ملی قبل از اعزام به جام ملت‌ها به وجود آورد تا جایی که مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی این بار به شکل جدی‌تری به فکر میزبانی بازی‌های تیم ملی جایی غیر از پایتخت و ورزشگاه آزادی باشند.

نکته جالب‌تر اما بعد از پایان بازی رقم خورد. جایی که بازیکنان تیم ملی در پاسخ به حمایت کیشوندهای عاشق تیم ملی به سمت سکوها رفتند تا از آنها به خاطر حمایت همه‌جانبه‌شان و عشقی که در وزهای اخیر در تمرین و مسابقه به تیم کشور خودشان ابراز کردند قدردانی کنند.

1975458

دیدگاه‌ها