کد خبر : 1992384 | 16 دی 1402 ساعت 15:00 | 53.4K بازدید | 24 دیدگاه

جنارو گتوزو:

در مونیخ سه روز منتظر ماشین گواردیولا ماندم!

جنارو گتوزو اعتراف کرد که زمان حضور پپ گواردیولا در بایرن، سه روز پشت کمپ تمرینی این باشگاه منتظر مربی اسپانیایی مانده بود.

در مونیخ سه روز منتظر ماشین گواردیولا ماندم!

به گزارش "ورزش سه"، تصور جنارو گتوزو به عنوان شاگرد گواردیولا و ادامه دهنده فلسفه مربیگری او شاید کار آسانی نباشد اما واقعیت این است که بازی برابر بارسا ذهنیت او نسبت به فوتبال را عوض کرد.

1975505

گتوزو که اکنون مربی مارسی است، به اکیپ گفت: «بعد از بازی برابر بارسا چیزی در من عوض شد. ما 95 دقیقه دویدیم. سه یا چهار بار توپ را لمس کردم و انگار در یک دوی ماراتن شرکت کرده بودم. ما در زمین متوجه نمی‌شدیم که چه اتفاقی برایمان رخ داده است. بعد از آن بازی توجه من به سبک بازی بارسا جلب شد و بسیار روی آن مطالعه کردم.»

مرسوم است که مربیان مبتدی به سراغ تکنسین‌های بزرگ می‌روند تا یاد بگیرند. اما سفر گتوزو به مونیخ برای یادگیری روش‌های تمرینی پپ یک اتفاق معمولی نبود: «من تقریباً سه روز پشت در مرکز تمرینی بایرن منتظر ماشین گواردیولا بودم. از کسی چیزی نخواسته بودم، زیرا دوست ندارم درخواست لطف داشته باشم. وقتی بالاخره از کنارم رد شد، او من را شناخت. اما این زمانی بود که من بیش از دو روز آنجا بودم.»

دیدگاه‌ها