کد خبر : 1992397 | 16 دی 1402 ساعت 15:54 | 58K بازدید | 28 دیدگاه

این استقلالی از بازگشت سیلوا خوشحال است!

بازگشت رافائل سیلوا این شرایط را در اختیار روزبه چشمی قرار می‌دهد که به پست اصلی بازگردد.

این استقلالی از بازگشت سیلوا خوشحال است!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا مدافع جدید استقلال به زودی به ایران خواهد آمد و قرارداد خود را با این تیم نهایی می‌کند، با توجه به اینکه تمرینات استقلال اواسط هفته آینده شروع می‌شود او برای حضور در تمرین و رسیدن به آمادگی کامل از روزهای اول در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد و آماده نیم فصل دوم خواهد شد.

با حضور سیلوا خط دفاع استقلال آرایش جدیدی به خود خواهد گرفت و همچنین روزبه چشمی می‌تواند به خط هافبک منتقل شود، با وجود همزمان سیلوا و چشمی در عقب زمین استقلال بازی‌سازی بهتری از خط دفاع شکل خواهد گرفت همچنین قدرت رهبری و بازی‌خوانی این تیم هم به شکل قابل توجهی بالا خواهد رفت.

1975525

در صورت حضور سیلوا و در اختیار بدون تمام مدافعان استقلال، آبی‌ها با ترکیب سهرابیان، سیلوا و مرادمند به میدان خواهند رفت و آنها ایمان سلیمی را هم روی نیمکت در اختیار خواهند داشت، یک خط جلوتر روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت و در صورتی که استقلال بازیکنی در این پست جذب نکند با زوج احتمالی مهدی‌پور در کنارش و آرش رضاوند یک خط جلوتر میانه میدان را در اختیار خواهند گرفت.

رافائل سیلوا که به همراه استقلال به قهرمانی لیگ برتر رسیده بود با بازگشت مجدد به این تیم شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد و در صورتی که از آمادگی بدنی خوبی بهره ببرد می‌تواند به یکی از بازیکنان موردعلاقه استقلال تبدیل شود.

دیدگاه‌ها