کد خبر : 1992453 | 16 دی 1402 ساعت 20:16 | 22.3K بازدید | 18 دیدگاه

آندو و روحیه‌ای که سوژه کادرفنی است

مربی تیم‌ ملی نیاز به انرژی‌زا ندارد! (عکس)

آندرانیک تیموریان در اردوی تیم ملی با روحیه بالای خود زبانزد است و مرد خوش خنده کادرفنی به شمار می‌رود.

مربی تیم‌ ملی نیاز به انرژی‌زا ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق تیم ملی حالا که به عنوان مربی در کادرفنی امیر قلعه‌نویی حضور دارد نیز همچون دوران بازی خود از روحیه بالایی برخوردار است.

تیموریان که با تیپ و قیافه منحصر به فردش هنوز چشم‌ها را به سوی خود می‎کشاند، در شرایطی در تمرینات تیم ملی حضور دارد که علاوه بر روحیه دادن به بازیکنان تجربیات خود را به آنها منتقل می‌کند و البته به نوعی مرد محبوب تمرینات هم به شمار می‌رود.

این جنب و جوش همیشگی آندو در تمرین امروز تیم ملی در کیش هم قابل توجه بود؛ تیموریان که در اردوهای قبلی مربیان تیم ملی به شوخی خواسته بودند بابت انرژی بیش از حدش از او تست دوپینگ بگیرند، حالا در اردوی جاری هم این روحیه خوب را دارا است.

1975605

در تمرین امروز او با اعضای کادرفنی شوخی‌های جالبی داشت و باعث شد تا تمرین ریکاوری ملی‌پوشان به فضایی برای خنده و شوخی میان مربیان تبدیل شود. او در بخشی از تمرین با گرفتن رحمان رضایی دیگر دستیار امیر قلعه‌نویی و دعوت از حمید مطهری برای شوخی با رحمان جلب توجه کرد.

آندو که شخصیتی دوست‌داشتنی دارد، در بین بازیکنان هم بسیار محبوب است و بی‌شک ارتباط نزدیک او با بازیکنان به سود تیم ملی نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها