کد خبر : 1992481 | 16 دی 1402 ساعت 22:01 | 35.1K بازدید | 14 دیدگاه

مصدومیت دوباره تکرار شد؛

شروع تلخ سال جدید برای علی علیپور

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات تیمش بود.

شروع تلخ سال جدید برای علی علیپور

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور پس از اینکه 10 ماه به دلیل پارگی رباط نتوانست بازی کند و مسابقات باشگاهی را از دست داد و به طبع آن نتوانست خودش را به اردوهای ملی هم برساند، در سه دیدار پیاپی لیگ برتر پرتغال به میدان رفت، اما آسیب دیدگی کاری کرده تا مجددا دو مسابقه از فهرست تیمش فاصله بگیرد.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در دقایق پایانی دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به زمین رفت و اولین بازی خود در فصل 24-2023 را انجام داد و پس از آن هم در دو مسابقه پیاپی برابر موریرنسی و آروکا در ترکیب قرار گرفت، اما امشب دوباره جایی در فهرست نفرات‌شان نداشت.

1975653

بولت پرسپولیستیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را برای دومین بازی پیاپی در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت 19 امشب در ورزشگاه د سائو لوئیس مقابل تیم رده هفتمی فارنسی قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال را انجام بدهد که در نهایت هم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

علی علیپور که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل بوآویشتا به دلیل آسیب دیدگی در فهرست نفرات ژیل ویسنته قرار نگرفته بود، امشب هم در نخستین بازی تیمش در سال 2024 برابر فارنسی بخاطر مصدومیت حضور نداشت تا دوباره گرفتار روزهای تلخی شود.

دیدگاه‌ها