کد خبر : 1992483 | 16 دی 1402 ساعت 22:10 | 41.4K بازدید | 23 دیدگاه

تزریق انرژی اضافه به رئال: کورتوا برگشت!

در خبری خوشحال‌کننده برای رئالی‌ها، تیبو کورتوا به تمرینات رئال مادرید بر روی زمین چمن اضافه شده است.

تزریق انرژی اضافه به رئال: کورتوا برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا پیش از شروع فصل ۲۴-۲۰۲۳ در تمرینات رئال مادرید دچار مصدومیت شد. پس از اینکه تحت آزمایشات اولیه قرار گرفت در همان زمان مشخص شد که مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی است.

این خبری بسیار بدی برای مادریدی‌ها بود. کورتوا در فصل قبلی یکی از بهترین بازیکنان تیم کارلو آنچلوتی بود و نبود او می‌توانست ضربه بزرگی برای آنها باشد.

با این حال رئال تصمیم به جذب کپا آریسابالاگا برای پر کردن جای کورتوا گرفت. کپا در بازی‌های ابتدایی درخشان ظاهر شد اما پس از مصدومیتی جزئی او هم جایش را به آندری لونین اوکراینی داد.

1975659

عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه‌بانان رئال باعث شد افراد کمی غیبت کورتوا را احساس کنند اما حالا در خبری امیدوارکننده رئالی‌ها شاهد بازگشت کورتوا به زمین هستند. او تمریناتش بر روی چمن را آغاز کرده است.

با اینکه کپا و لونین عملکرد خوبی در درون دروازه رئال داشتند اما حضور کورتوا در دروازه می‌تواند یک انرژی اضافه برای تیم باشد و باعث شود که آنها فصل را باشکوه‌تر از همیشه به پایان برسانند.

کورتوا درباره بازگشت به زمین چمن گفت: «انرژی ناشی از بودن در زمین، راه رفتن روی چمن و تمرین در زمین را نمی‌توان توصیف کرد. به‌شدت برای برگشت به بازی مشتاق هستم.»

دیدگاه‌ها