کد خبر : 1992545 | 17 دی 1402 ساعت 02:57 | 59K بازدید | 20 دیدگاه

گولر بدشانس: اولین گل با پیراهن رئال زده نشد!

آردا گولر در اولین بازی‌ برای رئال مادرید به ثبت اولین گلش با پیراهن این باشگاه بسیار نزدیک بود.

گولر بدشانس: اولین گل با پیراهن رئال زده نشد!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان ترکیه‌ای در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته از فنرباغچه به رئال مادرید پیوست. با توجه تعریف و تمجیدهای بسیار از این بازیکن، هواداران تیم مادریدی برای دیدن او لحظه‌شماری می‌کردند، اما همان ابتدا اعلام شد که او به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور است.

بازی به بازی گذشت، اما مصدومیت گولر تمدید می‌شد و انتظار هواداران برای دیدن او در زمین ادامه داشت. او بارها برای بازی آماده شد، اما در تمرینات با مصدومیت دیگری مواجه می‌شد.

درنهایت در هفته گذشته اعلام شد که این استعداد ترکیه‌ای برای ثبت اولین بازی‌اش در پیراهن رئال مادرید مشکلی ندارد. کارلو آنچلوتی قصد داشت او را در بازی رئال مادرید مقابل مایورکا به زمین بفرستد، اما به دلیل گره خوردن بازی این اتفاق رخ نداد.

1975781
1975782

بولت پرسپولیسامشب در دیدار مادریدی‌ها برابر آراندینا در چارچوب جام حذفی گولر بالاخره فرصت پیدا کرد در ترکیب رئال قرار گیرد. او عملکردی خوب را ثبت کرد و در چند صحنه می‌توانست به اولین گلش برای برای رئال برسد. یکی از این موقعیت‌ها در دقیقه ۱۸ بود. در جایی که سبایوس به دلیل خطای اوچوا‌ پشت محوطه حریف متوقف شد. آردا گولر پشت ضربه کاشته ایستاد و شوتش را به سمت چپ دروازه رفت. توپ می‌رفت که به تور بچسبد اما با برخورد به تیر عمودی به بیرون رفت.

این مهم‌ترین موقعیت رئال در این بازی بود که از دست رفت. حتی اگر گولر در بازی امشب نتواند گل اولش را بزند، آنقدر عملکرد خوبی داشته که هواداران را راضی کند.

دیدگاه‌ها