کد خبر : 1992577 | 17 دی 1402 ساعت 11:30 | 122.7K بازدید | 93 دیدگاه

پای 12 میلیون یورو در میان است

پیشنهاد سویا وضعیت را پیچیده کرد: سردار بگو نه!

رسانه مطرح هواداری رم خبر می‌دهد که احتمالا با پاسخ منفی سردار آزمون، پروژه پیوستن این بازیکن به سویا منتفی خواهد شد.

پیشنهاد سویا وضعیت را پیچیده کرد: سردار بگو نه!

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته، آزمون به یکی از پرخبرترین بازیکنان فوتبال اروپا تبدیل شده است. تمامی رسانه‌های مطرح دنیا از علاقه باشگاه سویا اسپانیا به مهاجم ایرانی رم خبر داده‌اند و فابریتزیو رومانو نیز اعلام کرد که این باشگاه اسپانیایی در تلاش است تا سردار را به خدمت بگیرد.

وبسایت ilromanista که یکی از بزرگترین پایگاه‌های خبری هواداران جالوروسی است، در گزارشی به تلاش سویا در راه جذب سردار پرداخته و نوشته است که بایر لورکوزن برای آینده مهاجم ایرانی تصمیم می‌گیرد، اما خود آزمون می‌تواند مانع از انتقالش در این تابستان شود.

1975827

در این گزارش آمده است:

در بازار همه چیز غیرقابل پیش‌بینی است و آنچه در این ساعات می‌گذرد گواه این موضوع است. آخرین مورد این است که سویا به‌شدت سردار آزمون را می‌خواهد. باشگاه اسپانیایی در روزهای اخیر تماس‌هایی را با بایرلورکوزن، مالک فعلی مهاجم ایرانی، آغاز کرده و مذاکرات را به صورت جدی پیش می‌برد. اورتا مدیر ورزشی سویا و دیگر مدیران باشگاه اسپانیایی از آلمانی‌ها خواسته‌اند که به قرارداد قرضی خود با رم خاتمه دهند تا آنها آزمون را در این پنجره نقل و انتقالات خریداری کنند.

علاقه سویا به مهاجم جالوروسی از شرایط بحرانی در خط حمله تیم اسپانیایی ناشی می‌شود و مذاکرات بین طرفین در چند روز آینده ادامه خواهد داشت و ممکن است اخبار بیشتری در این خصوص منتشر شود. آنچه مسلم است، تصمیم خود آزمون است و اراده این بازیکن برای انعقاد این معامله بسیار مهم خواهد بود. سناریویی کاملاً غیرقابل تصور، اما تاییدیه‌های متعددی برای آن پیدا کرده‌ایم.

این بازیکن ایرانی، همان‌طور که خودش بعد از دیدار مقابل کرمونزه اعلام کرد، به وضعیت ایده‌آلی در رم دست یافته است. سردار گفت: «من اینجا خوشحالم، حاضرم برای این پیراهن بمیرم». از جمله اینکه اولین فرزند او، ناوا، در پایتخت ایتالیا به دنیا آمد و خانواده او نیز در ایتالیا بسیار خوشحال هستند تا جایی که آزمون بارها گفته است که دوست دارد برای مدت طولانی پیراهن جالوروسی را بر تن کند. علاوه بر این، او در حال برقراری روابط ویژه با کل تیم، به خصوص با دی‌بالا و پاردس است. این سه نفر همچنین اغلب برای تمرین با هم، در خارج از دیوارهای تریگوریا ملاقات می‌کنند.

1975828

قرارداد قرضی او با رم در آخر ماه ژوئن به پایان می‌رسد و مشخص نیست که آیا رم بند خرید دائمی او را فعال می‌کند یا خیر که برای این منظور، جالوروسی باید حدود 12 میلیون یورو بپردازد. واقعیت این است که مورینیو سردار را بسیار دوست دارد و اگر قرار باشد قرارداد او تمدید شود، ژوزه از این موضوع بسیار خوشحال خواهد شد که او را در چهارمین فصل حضورش روی نیمکت جالوروسی، در اختیار داشته باشد. این در حالی است که سردار با اقدامات خود، توجه هواداران جالوروسی را به خود جلب کرده است: هر بار که او وارد زمین می‌شود، اثری از خود بر جای می‌گذارد. مثل آخرین بازی جام حذفی مقابل کرمونزه که پاس گل تساوی رم را به لوکاکو داد.

حالا ذهن سردار فقط به تعهدات نهایی با رم معطوف است و او قبل از عزیمت به جام ملت‌های آسیا، تمام تمرکزش را روی دربی حساس مقابل رم گذاشته است. او امیدوار است تا آنجا که ممکن است، مقابل آتالانتا و لاتزیو دقایق بیشتری را به میدان برود تا در شرایط خوبی برای حضور در تیم ملی ایران حاضر شود. در این بین، مذاکرات سویا، بایر لورکوزن و رم ادامه خواهد داشت، اما ممکن است با پاسخ منفی احتمالی این بازیکن، همه چیز منتفی شود.

دیدگاه‌ها