کد خبر : 1992658 | 17 دی 1402 ساعت 16:08 | 34.5K بازدید | 50 دیدگاه

کنان یلدیز ترکیه‌ای

ظهور یک دل‌پیه‌روی جدید در یوونتوس (عکس)

کنان یلدیز در یوونتوس همه را شیفته خود کرده و برخی معتقدند او دل‌پیه‌روی جدید بیانکونری خواهد شد.

ظهور یک دل‌پیه‌روی جدید در یوونتوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یوونتوس از داشتن یک جواهر ترکیه‌ای که می‌تواند یک دهه برایشان بدرخشد، خوشحال هستند. صحبت از کنان یلدیز است. در ترکیه نیز از آنجایی که کنان یلدیز و آردا گولر هر دو 18 سال دارند، امیدوار به آینده‌ای درخشان هستند.

یلدیز در تابستان 2022، با جدایی از بایرن در حالی که از بارسا هم پیشنهاد داشت، در نهایت با یوونتوس قرارداد امضا کرد، تیمی که در حال حاضر تا ژوئن 2027 با آن قرارداد دارد.

1975948

مکس آلگری قبلاً بارها نشان داده که به شناسنامه بازیکنان نگاه نمی‌کند، بلکه به عملکرد آنها توجه دارد. به همین دلیل او مقابل رم به مهاجم 18 ساله از ابتدا میدان داد و بازیکنی مانند کیه‌زا را روی نیمکت گذاشت. کنان علی‌رغم قد 1.85 متری، به راحتی در یک به یک‌ها مدافعان رقیب را دریبل می‌زند و تا الان دو گل (یکی در لیگ و دیگری در کوپا ایتالیا) برای یووه زده است.

1975949

ارزش بازار او در حال حاضر 10 میلیون است، ولی قطعا با درخشش بیشتر این رقم چند برابر نیز خواهد شد. یلدیز می‌خواهد روزی به سطح الگویش، الساندرو دل پیه‌رو برسد. همین حالا بسیاری به خاطر سبک بازی و نیز شادی بعد از گلش، او را با دل پیرو مقایسه می‌کنند. در یووه اعتقاد دارند دل‌پیه‌رویی جدید در حال ظهور است.

دیدگاه‌ها