کد خبر : 1992698 | 17 دی 1402 ساعت 19:40 | 5.8K بازدید | 12 دیدگاه

ناپولی 0-3 تورینو: فقط سایه‌ای از قهرمان مانده

ناپولی در بازی هفته نوزدهم سری A با یک بازیکن اخراجی، با نتیجه 3-0 از تورینو شکست خورد.

ناپولی 0-3 تورینو: فقط سایه‌ای از قهرمان مانده

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نوزدهم رقابت‌های سری A ناپولی در بازی خارج از خانه با یک بازیکن کمتر، با نتیجه 3-0 از تورینو شکست خورد. در این دیدار که ناپولی از ابتدای نیمه دوم یک بازیکن کمتر داشت، آنتونیو سانابریا، نیوکلا ولاشیچ و الساندرو بوونگیوورنو موفق به گلزنی شدند.

ویدئو: 321435

بازی از ابتدا توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد و موقعیت‌های چندان خطرناکی روی دروازه‌ها شکل نگرفت تا اینکه دقیقه 21 تورینو یک شانس گل جدی را از دست داد. پس از اینکه پاس عرضی رائول بلانوا به نیکولا ولاشیچ رسید، او در فاصله کم با دروازه می‌توانست توپ را به گل تبدیل کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد ناپولی فرصت بی نظیری برای گلزنی داشت که پاس کات‌بک پیتر زیلنسکی به جیامکو راسپادوری توسط وانیا ساویچ مهار شد.

1976016

ناپولی بهتر از حریف کار می‌کرد اما روی یک ضربه ایستگاهی فرصت گلزنی تورینو ایجاد شد. ارسال ایوان ایلیچ در محوطه جریمه توسط آنتونیو سانابریا در موقعیت تک به تک به گل تبدیل شد.

ناپولی در فرصت کم باقی مانده از نیمه اول نتوانست این گل را جبران کند و نیمه دوم را هم با یک اتفاق تلخ آغاز کرد که به تفاضل گل حریف کمک ویژه‌ای کرد.

پاسکواله مازوکی در ابتدای نیمه دوم به جای زیلنسکی به میدان آمده بود تا به خط دفاعی ناپولی کمک کند اما دقیقه 50 با تکل خشن روی پای والنتین لازارو با کارت قرمز جریمه شد و از زمین بیرون رفت.

1976017

تنها 2 دقیقه پس از این اخراج، ولاشیچ نزدیک به محوطه جریمه پاس دوان زاپاتا را دریافت کرد و پس از کنترل آن، با ضربه پای راست توپ را با وجود مدافعانی که قصد داشتند سد راه او شوند، به تور دروازه چسباند.

مهار دیدنی پیرلوئیجی گولینی در دقیقه 64 موجب شد تا ضربه خطرناک سانابریا وارد دروازه ناپولی نشود با این حال این دروازه‌بان تنها 2 دقیقه بعد گل سوم را دریافت کرد.

1976015

روی سانتر بلند لازارو از نقطه کرنر، الساندرو بوونگیوورنو موفق شد با ضربه سر توپ را به کنج دروازه ناپولی بفرستد که حتی دستان کشیده گولینی هم نتوانست مانع از ورود آن به دروازه شود.

ناپولی به تلاش برای جبران نتیجه بازی ادامه می‌داد و در دقایق باقی مانده نیمه دوم فشار روی دروازه حریف را بیشتر کرد اما کمبود یک بازیکن به آن‌ها اجازه نمی‌داد خطری جدی را برای گلزنی ایجاد کنند.

تنها شانس ناپولی برای گلزنی در نیمه دوم دقیقه 80 رخ داد که به نظر می‌رسید توپ در محوطه جریمه تورینو به دست ریکاردو رودریگز برخورد کرده اما با بررسی VAR احتمال اعلام خطای پنالتی رد شد.

در نهایت این بازی با برتری تورینو به پایان رسید تا آن‌ها با 27 امتیاز به رتبه دهم جدول صعود کنند. ناپولی با 28 امتیاز یک پله بالاتر از تورینو حضور دارد.

دیدگاه‌ها