کد خبر : 1992769 | 18 دی 1402 ساعت 06:10 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

تصادف تکان‌دهنده برای قهرمان اسکی

حادثه دلخراش در اسکی مارپیچ زنان (عکس)

اتفاقی ترسناک و ناراحت‌کننده در مسابقات اسکی زنان توجه رسانه‌ها را جلب کرده است.

حادثه دلخراش در اسکی مارپیچ زنان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه اسکی زنان در بخش اسکی مارپیچ در اسلوونی، یک حادثه ترسناک رخ داد. لئونا پوپوویچ ۲۶ ساله، یکی از قهرمانان این رقابت، پس از یک جهش ناخواسته به زمین خورد و به‌نظر می‌رسید که دچار پیچ‌خوردگی زانو و آسیب‌دیدگی شدید شده است.

ورزشکار کرواتی در ابتدا عملکرد خوبی داشت و به شکل قابل قبولی شروع کرد و فرصتی برای ثبت زمان بهتری داشت. اما ناگهان سانحه رخ داد!

1976155

در آخرین لحظه، پای ورزشکار گیر کرد، کنترلش را از دست داد و به شکل ترسناکی به زمین خورد. همانطور که تصاویر تلویزیونی نشان می‌دادند زانوی او دچار پیچ‌خوردگی شده بود و او همان ناحیه را گرفته بود و از درد به خود می‌پیچید.

خوشبختانه، پوپوویچ مدت کوتاهی بعد دوباره انگشتش را بالا برد و تایید کرد که حالش خوب است. او در پایان مسابقه دقیق‌تر مورد بررسی و تحت آزمایش قرار گرفت، اما توانست در دور دوم مسابقه شرکت کند. در نهایت، با وجود شرایط دشوار، او در رتبه یازدهم قرار گرفت. این ورزشکار کرواتی در رده ششم جهانی قرار دارد.

در پایان، پترا ولهووی ۲۸ ساله از اسلواکی اول شد، لنا دور از آلمان در جایگاه دوم قرار گرفت و ایجی هارت از ایالات متحده آمریکا نیز سوم شد. با این حال صحنه ماندگار مسابقه به نام پوپوویچ شجاع ثبت شده است.

1976157

دیدگاه‌ها