کد خبر : 1992802 | 18 دی 1402 ساعت 09:46 | 57.1K بازدید | 41 دیدگاه

درگیری عجیب: ژاوی را کتک زدند! (عکس)

اعتراض به تصمیمات داوری پس از پایان بازی بارسلونا برابر بارباسترو باعث درگیری ژاوی و بازیکنان این تیم شد.

درگیری عجیب: ژاوی را کتک زدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی اسپانیا روبه‌روی باربارسترو به میدان رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم پیروز شد تا راهی مرحله بعدی شود. 

تصمیمات داوری در جریان این بازی اعتراض‌هایی را از سوی هر دو طرف به همراه داشت و باعث شد که درگیری‌های بین بازیکنان و همچنین روی نیمکت با داور چهارم به وجود بیاید که در نهایت منجر به اخراج چند نفر از اعضای کادر فنی بارسا هم شد. 

وقتی داور بازی در سوتش دمید تا پایان بازی را اعلام کند، ژاوی به سمت داور چهارم رفت تا درباره موضوعی به او اعتراض کند و این حرکت باعث عصبانیت و ناراحتی دو بازیکن حریف شد. 

1976221

آنها به سمت ژاوی رفتند و یکی از آنها با آرنج ضربه‌ای به سرمربی بارسلونا زد و هولش داد تا به نظر برسد که موضوع جدی است و حتی وقتی این مربی به سمت تونل منتهی به رختکن می‌رفت هم یکی دیگر از بازیکنان بارباسترو به سمتش رفت و باز هم هولش داد. 

با این حال این درگیری جدی‌تر از این نشد و دو بازیکن بارباسترو و ژاوی تاکید کردند که مشکل خاصی نبوده و همه چیز در آرامش حل شده است. گفته می‌شود که بازیکنان پس از چند دقیقه به رختکن بارسا رفتند و از ژاوی عذرخواهی کردند.

دیدگاه‌ها