کد خبر : 1992898 | 18 دی 1402 ساعت 16:14 | 40.2K بازدید | 26 دیدگاه

رابی فاولر:

تصمیم رونالدو شجاعانه بود، ارزش صلاح کمتر از او نیست

رابی فاولر، اسطوره لیورپول، معتقد است که تصمیم کریستیانو رونالدو برای انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان شجاعانه بود و محمد صلاح هم می‌تواند مانند او به این لیگ منتقل شود.

تصمیم رونالدو شجاعانه بود، ارزش صلاح کمتر از او نیست

به گزارش "ورزش سه"، رابی فاولر، اسطوره لیورپول، از رویکرد عربستان سعودی در توسعه فوتبال با جذب بازیکنان سرشناس از قاره اروپا تمجید کرد.

فاولر به سایت عربی الکوره گفت: "فوتبال در عربستان سعودی به‌طرز چشمگیری رو به پیشرفت است. آن‌ها برنامه‌های روشنی دارند و همه ظرفیت‌ها را برای رسیدن به هدف خود به کار گرفته‌اند و اکنون ثمره این کار را به شکل ملموس می‌بینیم."

انتقال کریستیانو رونالدو؟

حضور کریستیانو رونالدو در النصر آغاز این تغییر کیفی بود. او یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان در سراسر جهان است. کریستیانو تصمیم شجاعانه‌ای گرفت و در این چالش موفق شد. او بازیکن بزرگی است. تصمیم درستی گرفت و توانست ثابت کند که مشکل منچستریونایتد همان‌طور که برخی می‌گویند مربوط به حضور او نیست.

احتمال حضور محمد صلاح در لیگ عربستان؟

1976337

ارزش صلاح کمتر از کریستیانو نیست. معتقدم که او در لیگ عربستان بازی خواهد کرد و می‌تواند برای سال‌های آینده در سطح بالایی ظاهر شود. صلاح یکی از معدود بازیکنانی است که به کوچک‌ترین جزئیاتی که او را به یک ورزشکار واقعی تبدیل می‌کند، اهمیت می‌دهد. او رژیم غذایی خود را رعایت می‌کند و همیشه سخت تمرین می‌کند، بنابراین سال‌های زیادی می‌تواند بازی کند.

دیدگاه‌ها