کد خبر : 1992917 | 18 دی 1402 ساعت 17:05 | 7.5K بازدید | 10 دیدگاه

مدافع عنوان قهرمانی، به دنبال جام بعدی؛

شعار مشترک بمی‌ها: ما خاتونیم و حالا حالاها قهرمان

درحالی‌که پیش‌بینی می‌شد مصاف خاتون و ملوان تقابل نزدیکی باشد، اما خاتون به سبک همیشگی در زمین خودی آتش‌بازی به راه انداخت.

شعار مشترک بمی‌ها: ما خاتونیم و حالا حالاها قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، آخرین و مهمترین تقابل هفته هفتم زنان بین دو تیم مدعی خاتون و ملوان برگزار شد، جدال دو تیم بدون شکست رقابت‌ها که در هفته‌های اخیر رقابت تنگاتنگی برای صدرنشینی داشتند. همه این موارد باعث می‌شد که به نظر برسد این مسابقه جدال تقریبا نزدیکی خواهد بود، اما خاتون به همان سبک همیشگی به مصاف با حریف خود آمد. شاگردان مرضیه جعفری اگرچه در سوگ درگذشت تلخ ملیکا محمدی بودند، اما به گفته خودشان درگذشت شماره 18 این تیم آن‌ها را حتی متحدتر از پیش هم کرده بود تا به دنبال کسب دهمین قهرمانی تاریخ خود باشند و بدین ترتیب از همان دقیقه اول شروع به حمله کردند.

بمی‌ها بعد از حملات پرتکرار در نیمه نخست موفق شدند دو بار دروازه انزلی‌چی‌ها را باز کنند و در نیمه دوم هم دست‌بردار نبودند تا نشان دهند به مانند فصول گذشته مدعی اصلی قهرمانی در لیگ شانزدهم هستند. آن‌ها در نیمه دوم موفق شدند 3 بار دیگر دروازه ملوانی را باز کنند که در 6 هفته گذشته متحمل هیچ شکستی نشده بودند.

خاتون با این پیروزی 19 امتیازی شد و به تنهایی به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر زنان چسبید، شهرداری سیرجان و ملوان هم با 16 امتیاز تیم‌های تعقیب‌کننده بمی‌ها هستند.

دیدگاه‌ها