کد خبر : 1992927 | 18 دی 1402 ساعت 17:38 | 21.4K بازدید | 6 دیدگاه

بالاخره نهال آنها میوه می‌دهد؛

اولین محک جدی تیم مهدوی‌کیا مقابل ربیعی

در یکی از مسابقات جام حذفی تیم فوتبال آکادمی کیا باید در اصفهان به مصاف شاگردان محمد ربیعی برود.

اولین محک جدی تیم مهدوی‌کیا مقابل ربیعی

به گزارش "ورزش‌ سه"، اگرچه هنوز هم برای خیلی‌‌ها نام کیا آنها را به یاد فوتبال پایه می‌اندازد، اما حالا دیگر نزدیک به یک دهه است که از تأسیس آکادمی کیا که در سال 2015 افتتاح شد، سپری می‌شود و بازیکنان پرورش‌یافته در این آکادمی با بالا رفتن سن آماده ورود به مسابقات بزرگسالان شده‌اند.

سال گذشته آکادمی کیا کارش را در لیگ بزرگسالان آغاز کرد و در ابتدای فصل جاری آنها با خرید امتیاز اورکی اسلامشهر وارد لیگ دو شدند تا رقابت در سطح بالاتری را تجربه کنند و حالا پس از انجام 11 مسابقه با کسب 15 امتیاز رتبه هشتم را در اختیار دارند و البته در 5 امتیازی صدرنشین هستند.

1976384

نکته جالب توجه درباره بازیکنان تیم کیا اینکه همه آنها زیر 20 سال هستند و سال گذشته نیز در شرایطی وارد لیگ دسته سوم شدند که همگی بازیکنان این تیم زیر 18 سال سن داشتند.

حالا بازیکنانی که زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا و با مربیگری برادرش در فوتبال ایران ماجراجویی می‌کنند، در جام حذفی با قرعه‌ای بسیار دشوار مواجه شده‌اند و باید در اصفهان با ذوب آهنی بازی کنند که یکی از شگفتی‌سازان نیم فصل اول لیگ برتر به شمار می‌رود و با رتبه قابل توجه پنجمی به تعطیلات رفته است.

1976385

این مسابقه بی‌شک اولین محک جدی آکادمی کیا در سطح بزرگسالان فوتبال ایران خواهد بود. آنها در مرحله اول موفق به شکست اتحاد جوان در همدان در ضربات پنالتی شده‌اند و در بازی دوم هم تیم شاهین بندرعامری را با شکست در تهران بدرقه کردند و حالا به ادامه مسیر شفگت‌انگیز خود فکر می‌کنند.

دیدگاه‌ها