کد خبر : 1993003 | 18 دی 1402 ساعت 22:51 | 85.7K بازدید | 73 دیدگاه

با حضور مسعود شجاعی همه چیز عوض شد؛

شاکری: کاش به جای پرسپولیس به استقلال می‌رفتم!

یونس شاکری، مهاجم تیم هوادار، فصل عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت اما با حال خوب و گلزنی به تعطیلات رفت.

شاکری: کاش به جای پرسپولیس به استقلال می‌رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، یونس شاکری بازیکن این فصل هوادار شرایط عجیب و غریبی را سپری کرد. او پس از بازی در هفته اول مقابل مس رفسنجان ۱۲ هفته بیرون از لیست محمود فکری بود و خودش نیز دیگر امیدی به بازی در این تیم نداشت تا اینکه شجاعی سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفت و در اولین دیدار خود به عنوان سرمربی شاکری را فیکس کرد. این بازیکن خراسانی در دو بازی زیر نظر شجاعی یک گل زد و یک پاس گل داد.

او در مورد این فصل خود در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: من نیمکت نشین هم نبودم بلکه پشت دروازه بودم و برای خودم تفریحی تمرین می‌کردم! من برای بازی کردن ناامید شده بودم. فقط می‌رفتم که در تمرین حضور داشته باشم. من ۱۵ سال است در لیگ بازی می‌کنم و این اولین سالی بود که چنین اتفاقی برای من افتاد. اول فصل من پیشنهادات خوبی داشتم و روزی که بنا به خواست محمود فکری رفتم قرارداد ببندم همه چیز را به آقای فکری توضیح دادم ولی مربیگری در فوتبال ما سلیقه‌ای است و ایشان هم سلیقه خودش را دارد و من هم سعی کردم حرفه‌ای رفتار کنم. در کل من قید هوادار را زده بودم و می‌خواستم در نیم فصل جدا بشوم چون می‌دانستم هیچ شانسی برای بازی کردن من وجود ندارد.

او در مورد اینکه آیا به دلیل درگیری لفظی یا اتفاق خاصی از تیم کنار گذاشته شد یا نه گفت: آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند من اصلا کاری به کار هیچکس ندارم. یونس شاکری کلا یک رو دارد. درمورد چیزهای غیرفوتبالی با هیچکس صحبت نمی‌کنم. من نفر اول در تمرینات می‌آمدم و با جوانان تمرین می‌کردم و بعد می‌رفتم.

1976513

شاکری در مورد عملکرد خوبش در دو بازی زیر نظر شجاعی گفت: من ۱۲ هفته بازی نکرده بودم و حتی در بازی‌های دوستانه هم نهایتاً ۱۰ دقیقه به من بازی می‌رسید. از نظر بدنی خیلی پایین بودم و با اینکه آقای شجاعی روز قبل از مسابقه آمدند، به من اعتماد کردند و من هم توانستم جواب اعتماد ایشان را بدهم. الان انگیزه دارم که بازی‌ها شروع بشود و خوبی آقای شجاعی را جبران کنم. الان انگیزه وحشتناکی دارم و حتی این موضوع در زندگی شخصی‌ام هم تاثیرگذار بوده. در آن زمان که بازی نمی‌کردم اصلاً حوصله نداشتم.

او در مورد اینکه دوباره با استقلال خوزستان در جام حذفی دیدار خواهند کرد و او به این تیم در هفته پانزدهم گل زده گفت: استقلال خوزستان شاید از نظر جدولی پایین باشد ولی از نظر فوتبالی فوق العاده است. آنها با یک بدشانسی اینجای جدول هستند و تیم یکدستی دارند.

بازیکن هوادار در مورد اینکه شاید این فصلی که پشت سر گذاشت شبیه دورانش در پرسپولیس بود که فرصت زیادی برای بازی نداشت گفت: آنجا من سنم کم بود و شاید اصلا اشتباهم در انتخاب پرسپولیس بود. آن سال امیر خان لطف داشتند و به من پیشنهاد استقلال را دادند و قرارداد داخلی هم بستم، ولی مشورت اشتباه گرفتم و به پرسپولیس رفتم. من با نظر آقای یحیی به پرسپولیس رفته بودم و بعد از اینکه ایشان در فینال جام حذفی به سپاهان باختند، ایشان رفتند و آقای دایی آمدند. آقای دایی هم شناختی روی من نداشتند. من قبل از آن شرایطم در لیگ یک خوب بود و ۱۴ گل زده بودم.

این مهاجم در مورد اینکه آیا اگر به عقب برگردد استقلال را انتخاب می‌کند یا پرسپولیس گفت: من نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی. ما خراسانی‌ها عشق ابومسلم هستیم و مشکی رنگ عشقمان است ولی الان اگر به آن زمان برگردم به پیشنهاد استقلال جواب مثبت می‌دادم. امیر خان مهاجم قدبلند دوست داشت و به شیوه بازی ایشان بیشتر می‌خوردم.

شاکری در پایان گفت: امسال اولین سال سرمربیگری مسعود شجاعی است و امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا شرایطی را فراهم کنیم که آقا مسعود این فصل را با سربلندی تمام کند و اتفاقات بهتری برای هوادار بیفتد.

دیدگاه‌ها