کد خبر : 1993112 | 19 دی 1402 ساعت 12:41 | 48.3K بازدید | 185 دیدگاه

خبر مهم قنبرزاده

استقلال باید به سقف 310 میلیارد تومان برگردد

با وجود جابه‌جایی نیم فصل دوم لیگ برتر و نقل و انتقالات زمستانی قرار است سخت‌گیری‌های سقف قرارداد بیشتر شود.

استقلال باید به سقف 310 میلیارد تومان برگردد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صدور احکام کمیته اسنتیناف و رد آرایی که کمیته انضباطی صادر کرده بود و البته برائت برخی باشگاه‌ها از شکایتی که دیگر تیم‌ها علیه‌شان مطرح کرده بودند این شائبه نزد مدیران باشگاه‌ها و اهالی فوتبال به وجود آمد که دیگر سقف قراردادی وجود نخواهد داشت و تیم‌های لیگ برتری هر کاری بخواهند در نیم فصل دوم انجام خواهند داد و دیگر مسئله رعایت سقف قرارداد مطرح نیست.

در واقع این شائبه ایجاد شده بود که با توجه به اینکه برخی باشگاه‌ها در مواردی سقف را رعایت نکرده بودند و تنبیهی هم برایشان در نظر گرفته شد از این به بعد همه باشگاه‌ها هر بازیکن و مربی‌ای که مد نظرشان باشد را جذب می‌کنند و بدون توجه به عواقب احتمالی فقط دنبال تقویت تیم خود خواهند رفت اما قرار است سختگیری‌ها در این مورد بیشتر شود.

1871241

از آنجا که در نیم فصل دوم برخی بازیکنان و مربیان از تیم‌های لیگ برتری جدا شده و این باشگاه‌ها اقدام به جذب بازیکنان و مربیان جدیدی می‌کنند رقم مجموع قراردادهای کادر فنی و اسکواد تیم‌ها قطعا تغییر خواهد کرد اما منصور قنبرزاده|، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال و عضو کارگروه تعیین سقف قرارداد تاکید کرده قرار است در نیم فصل دوم سختگیری‌هایی بیشتری در این خصوص اعمال شود و سقف قرارداد همچنان رعایت خواهد شد.

نکته مهم اینکه قنبرزاده اعلام کرده رقم سقف قرارداد تیم استقلال باید از 325 میلیارد به 310 میلیارد تومان برگردد و اینگونه بعد از نیم فصل ماجرای پیامک و تماس تلفنی اشتباهی به نوعی پایان خواهد یافت. البته پیش‌تر باشگاه استقلال اعلام کرده بود تا سقف 325 میلیارد تومان فاصله دارد اما با توجه به لیست خرید پر و پیمان جواد نکونام در نقل و انتقالات زمستانی باید دید این باشگاه چگونه فهرست تیم خود را با سقف جدید بالانس خواهد کرد.

دیدگاه‌ها