کد خبر : 1993152 | 19 دی 1402 ساعت 14:56 | 45.2K بازدید | 30 دیدگاه

اعتراض تند کاپیتان ملوان به تصمیم جنجالی داور؛

سر ما را بریدند، باید تیم را از زمین بیرون می‌کشیدیم!

سپیده نزهتی، کاپیتان تیم زنان ملوان معتقد است که داور نتیجه دیدار این تیم با خاتون را تغییر داده است.

سر ما را بریدند، باید تیم را از زمین بیرون می‌کشیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در جریان دیدار مهم ملوان و خاتون از هفته هفتم لیگ برتر زنان، یک اتفاق جنجالی در حوالی دقیقه 4 رخ داد. زمانی که ملوان توسط شبنم بهشت موفق به باز کردن دروازه خاتون شد و داور ابتدا این گل را پذیرفت اما بعد از دقایقی رای به بازگرداندن نتیجه داد. این تصمیم بحث برانگیز، جنجال‌های بسیاری را هم در فضای رسانه‌ای ایجاد کرد و از روز گذشته ارکان مختلف باشگاه ملوان دست به اعتراض زدند.

اما سپیده نزهتی، کاپیتان ملوان که در بطن این ماجرا قرار داشت، بلافاصله بعد از این مسابقه در گفت‌وگو با "ورزش سه"، اعتراض خود را اعلام کرد. او مدعی است که داور با این تصمیمش به‌طور کلی روند مسابقه را تغییر داده و باید تیم را از زمین بیرون می‌کشیدند.

کاپیتان باتجربه ملوان در ابتدای سخنان خود گفت: داور سر ما را با این تصمیم اشتباهش برید. او کاری کرد که ما کاملا به شوک رفتیم و همه چیز به نفع خاتون تغییر کرد. گل ما کاملا سالم بود و درحالی که می‌توانستیم نتیجه خوبی بگیریم، داور با ناداوری، کاری کرد که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

1976668

نزهتی در ادامه گفت: حق ما متحمل شدن چنین شکستی نبود اما یک تصمیم اشتباه داور باعث شد که بچه‌های تیم ما کلا از روند خوب خود خارج شوند. هنوز هم متوجه نمی‌شوم که چه شد تصمیم داور تغییر کرد. خود داور گل را اعلام کرد، همه ما بعد از خوشحالی به مرکز میدان رفتیم و منتظر سوت بودیم، باز هم خود داور برای زدن سوت به مرکز میدان آمد اما نمی‌دانم چطور به‌خاطر اعتراض بازیکنان خاتون تصمیم گرفت مجددا با کمک داورش مشورت کند و رای به نپذیرفتن گل ما بدهند.

کاپیتان ملوان در پایان گفت: در اعتراض کردن ضعیف عمل کردیم، حتی معتقدم نباید به بازی ادامه می‌دادیم و  باید تیم را از زمین خارج می‌کردیم. سوال من این است که مگر ما وار داریم که داور برود بعد از چک کردن آن رای خود را برگرداند؟ اگرچه کاش وار داشتیم چون همه دیدند که گل ما اصلا آفساید نبود و همه چیز در این مسابقه به ضرر ما شد.

دیدگاه‌ها