کد خبر : 1993153 | 19 دی 1402 ساعت 14:59 | 32.9K بازدید | 20 دیدگاه

هرچه زودتر از اینتر فرار کن

چه‌طور مخیتاریان احمق جای الکسیس بازی می‌کند!

آرتورو ویدال به هموطنش الکسیس سانچز توصیه کرد هر چه زودتر اینترمیلان را ترک کند و از اینکه هنریک مخیتاریان جای او بازی می‌کند، ابراز تعجب کرد.

چه‌طور مخیتاریان احمق جای الکسیس بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال، هافبک سابق تیم ملی شیلی، برای الکسیس سانچز توصیه‌ای عجیب داشت و از او خواست اینتر را ترک کند.

1607623

ویدال در مصاحبه جدید خود گفت: «الکسیس، اگر صدای من را می‌شنوی، لطفا اینتر را ترک کن. او نباید به اینتر برمی‌گشت و این برای من آزاردهنده بود. او باید به باشگاهی می‌رفت که در آن از بازی کردن لذت می‌برد، جایی که مردم او را دوست داشتند، اما در عین حال می‌دانم که او سرسخت است.»

ویدال ادامه داد: «این مخیتاریان احمق چگونه می‌تواند به جای الکسیس بازی کند؟ چه‌طور ممکن است او بازی کند و الکسیس در ترکیب اینتر نباشد؟ من واقعا نمی‌توانم آن را باور کنم. لائوتارو بازیکن خوبی است و الکسیس باید کنار او بازی کند. این من را ناراحت می‌کند که سانچز تا دقایق پایانی روی نیمکت می‌ماند تا بلکه به او بازی برسد.»

1724564

ویدال در پایان گفت: «دوست داشتم الکسیس را در ریورپلاته ببینم، نه در اینتر. او فقط وقتی بازی کند خوشحال است، بنابراین حالا خوشحال نیست. او کمتر از سطح هم‌تیمی‌هایش نیست ولی اینزاگی او را قبول ندارد.»

لازم به ذکر است که در این فصل، سانچز 35 ساله 14 بازی برای اینتر انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است. قرارداد او با باشگاه اینترمیلان تا تابستان سال 2024 معتبر است.

دیدگاه‌ها