کد خبر : 1993180 | 19 دی 1402 ساعت 16:48 | 22.5K بازدید | 7 دیدگاه

حمله اسطوره یونایتد به لینگارد: این‌قدر ول نگرد!

پل اسکولز، اسطوره منچستر یونایتد، در کامنتی به جسی لینگارد، بازیکن سابق این تیم حمله کرد!

حمله اسطوره یونایتد به لینگارد: این‌قدر ول نگرد!

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد، ستاره سابق منچستر یونایتد پس از جدایی از این باشگاه در سال ۲۰۲۲ با قراردادی آزاد به ناتینگهام فارست پیوست. او فقط یک سال در آنجا ماند و به علت عملکرد ضعیف آنجا را هم ترک کرد.

با هجوم باشگاه‌های عربستانی به بازار نقل و انتقالات و جذب بازیکنان اروپایی، تصور می‌شد که یکی از باشگاه‌های سعودی جسی لینگارد را هم به خدمت بگیرد اما هیچ‌کدام حاضر به امضای قرارداد با او نشدند.

1976713

او حتی مدتی در تمرینات الاتفاق، باشگاهی که استیون جرارد را به‌عنوان سرمربی در اختیار دارد، شرکت کرد و قرار بر این بود که در صورت نمایش راضی‌کننده در تمرین، به این باشگاه بپیوندد اما درنهایت الاتفاق هم از جذب او پشیمان شد.

در پنجره نقل و انتقالات ژانویه شایعاتی منتشر شد که لینگارد ۳۱ ساله به فکر پیدا کردن باشگاه دیگری در اروپا است و قصد دارد فوتبالش را در پنج لیگ معتبر ادامه دهد. حتی خبرهایی بود که او خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده و اطرافیان باشگاه اسپانیایی نیز به دلیل تجارب زیاد لینگارد در لیگ برتر انگلیس موافق به خدمت گرفتن او هستند.

1976714

با این حال اما تاکنون اتفاقی رخ نداده. لینگارد که اکنون در حال تمرین انفرادی برای حفظ آمادگی بدنی‌اش است، در جدیدترین پستش عکسی از خودش در باشگاه بدنسازی منتشر کرده که با واکنش شدید پل اسکولز مواجه شده است. اسکولز نوشته: «قراره همینطوری تو باشگاه ول بچرخی یا واقعاً می‌خوای فوتبال بازی کنی؟»

دیدگاه‌ها