کد خبر : 1993214 | 19 دی 1402 ساعت 20:16 | 18.4K بازدید | 32 دیدگاه

تارتار: اگر نمی‌بردیم پاداش تیم را یک بازیکن می‌داد

توضیح جالب در مورد اولین باخت فصل سپاهان

مهدی تارتار می‌گوید با وجود تفاوت بودجه تیم‌ها با یکدیگر، این فصل از نظر کیفی تیم‌ها به هم نزدیک هستند.

توضیح جالب در مورد اولین باخت فصل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار نظرات متفاوتی در مورد سقف بودجه دارد و معتقد است که این قانون از سوی برخی تیم‌ها نقض شده است: من مربی دوست دارم بیشترین بودجه را داشته باشم اما باید عدالت رعایت شود. این فصل که سقف بودجه آمد و تیم‌های بزرگتر هم مبجور شدند هزینه کمتری انجام بدهند و به همین دلیل فاصله تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شد. اما مسئله این است که قوانین باید به درستی رعایت شود، ما الان تیمی داریم که هزار میلیارد هزینه کرده است.

او اگرچه نامی از سپاهان نبرد، اما احتمالا کنایه‌اش به این تیم بود که اتفاقا این فصل مقابل ملوان شکست خورد. تارتار درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: تیم سپاهان را خوب آنالیز کردیم. می‌دانستیم که سپاهان دو بازیکن دارد که اصلا گوش چپ و راست هستند. سیستم ما برای این نوع بازی حریف مناسب بود. پنج بازیکن عقب بودیم و کناره‌ها را پوشش می‌دادیم و سرزن‌هایمان هم زیاد بودند.

وی افزود: دو مهاجم هم داشتیم که می‌توانستیم از پشت اینها استفاده کنیم؛ هافبک‌های رونده‌ای مثل مهران احمدی و آقای حسین صادقی هم داشتیم. خیلی خوب بازی کردیم و به حق بردیم. حتی یک توپ به تیر زدیم و یک تک به تک گل خالی را نزدیم.

سرمربی ملوان همچنین درباره از دست دادن دروازه خالی توسط زائرکاظمین به شوخی گفت: بعد از بازی به زائر کاظمین گفتم شانس آوردی بردیم، وگرنه پاداشی که قرار بود این تیم بگیرد از قرارداد تو کسر می‌کردیم و می‌دادیم.

دیدگاه‌ها